Ik zoek een 100.000 klapper die 14 min knalt

ronobo

Registered User
Deze heb ik vorig jaar bij de welkoop gehaald.
Vorig jaar waren de meningen erover verdeelt maar ik vond het zelf een leuke rol.

Het was een rol met witte puntjes aan het eind zeg maar en de rol knalde echt lang volgengs de fabrikant was het 14 min ongeveer en dat klopte wel.

maja ik legde sommige stukken dubbel voor wat extra effect.

Magoed nu mijn vraag ik kan de rol nergens vinden tot nu toe weet iemand waar ik deze nog kan kopen?

bloodveins

Registered User
14 minuten voor een 100k? Is dat niet heel erg lang en is het tempo dan niet waardeloos? Zou deze rol zelf ook wel is willen zien maar denk persoonlijk dat het niets is omdat er dan geen tempo/geweld in zit. Weet je het merk of de dealer niet meer dit zou denk ik een hoop helpen.

P.s Ik vraag me af of zoiets wel bestaat, maar als jij zegt dat je hem vorig jaar had kan het zo zijn.

ronobo

Registered User
14 minuten ongeveer ja het was geen super tempo maar het bleef wel doorknallen ieder zijn eigen ding ik vond het grappig en sommige stukken dubbel gelegd om wel lekker tempo erin te krijgen ik heb de rol vorig jaar gekocht bij de welkoop in woudenberg.

bloodveins

Registered User
Via hun kom je op de site www.goedvuurwerk.nl en de enige 100k die erop staat is de volgende:

Red dragon 100.000
De originele 100.000 knaller! Veel knallers gecombineerd met extra grote kanonslagen aan één stuk verbonden. Let op! Deze ratelband heeft een krachtige unieke eindknal als finale. Brandtijd: 100 sec.

Duurt 1 minuut en 40 seconden zoals je ziet heb je vorig jaar via deze site besteld of niet?

ronobo

Registered User
nee niet via de site gewoon in de winkel hij staat er nu niet bij helaas anders had ik deze oproep ook niet geplaatst

bloodveins

Registered User
Oke, maar je weet de naam of importeur ook niet meer? Dan wordt het denk ik wel heel erg moeilijk maar misschien dat iemand anders het weet.

DioR

Registered User
Hoe zijn de knallen? En hoe traag gaat deze rol?
Ben benieuwd naar de uitwerking van dit ding.
Is leuk om op 00:00uur dit ding af te steken, en gewoon verder gaan met je siervuurwerk.

ronobo

Registered User
Precies daarvoor wil ik hem dit jaar weer hebben gewoon 12 uur aansteken en verder gaan met afsteken ik moet je eerlijk zeggen ik wete niet meer precies hoe traag en hoe hard de knallen waren ik kan wel wat gaan zeggen maar wil niemand op een verkeerd been zetten. maar wat ik zo zie is die nergens meer tekoop helaas.

DioR

Registered User
Precies daarvoor wil ik hem dit jaar weer hebben gewoon 12 uur aansteken en verder gaan met afsteken ik moet je eerlijk zeggen ik wete niet meer precies hoe traag en hoe hard de knallen waren ik kan wel wat gaan zeggen maar wil niemand op een verkeerd been zetten. maar wat ik zo zie is die nergens meer tekoop helaas.

Ik zal proberen dit ding voor je te vinden.
Ik denk eigenlijk dat dit niet meer verkocht mag worden omdat ik persoonlijk 14 min onafgebroken vuurwerk niet bepaald safe kan noemen. Helemaal niet met die strenge nederlandse wetgeving. Maar wie weet duikt de rol nog ergens op.

adgertic

Registered User
14 minuten.... Gribus.. Mocht iemand weten waar ik deze rol zou kunnen scoren...... Meld het even, dan haal ik er meteen 2 :)

Daapie

Registered User
VAN HERWIJNEN VUURWERKZOETERMEER.NL verkoopt hem ook, staat bij uitverkoop :)

Edit: hmz, is niet dezelfde als die op vuurwerkplanet staat bij deze zaak. Daar staat die je bedoelt wel, alleen kan je nog niet bestellen. Zie nu pas dat je uit ede komt, mja misschien voor de mensen uit zoetermeer en omstreken interressant dan.

Laatst bewerkt:

adgertic

Registered User
Is niet dezelfde... deze duurt zeker geen 14 minuten... Die hebben ze bij AHC in Delft ook. Had ik verleden jaar. Duurde voor mn gevoel nog geen 5 minuten...

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik kan me herineren dat deze rol 1 jaar echt op de markt is geweest met de ingang van de 500grams regeling.
En dat deze al weer 2 jaar met flinke korting werden verkocht (denk aan 40 of 50 euro) omdat ze er weer uitgingen.

Dus mijn verwachting:
Met een beetje geluk kom je ze nog tegen :amuse:

Schuim

ronobo

Registered User
Ik kan me herineren dat deze rol 1 jaar echt op de markt is geweest met de ingang van de 500grams regeling.
En dat deze al weer 2 jaar met flinke korting werden verkocht (denk aan 40 of 50 euro) omdat ze er weer uitgingen.

Dus mijn verwachting:
Met een beetje geluk kom je ze nog tegen :amuse:

Schuim

Dit klopt helemaal ja.
Het zal lastig worden om ze nog te vinden denk ik want ze zullen al wel niet meer gemaakt worden.

Het was een rol met allemaal kleine rotjes zoiets als een 100 klapper matje of 333 klapper daar moet je aan denken met zo nu en dan een paar grotere ertussen.

Bovenaan