Ik droom wel is dat oud en nieuw al voorbij is...

britain

Registered User
Afgelopen week droomde ik dat oud en nieuw voorbij was. Ik werd helemaal verstrooid wakker dat ik het jammer vond! Pfff..soms voel ik mij echt als een kind van 10 zo blij ik kan zijn over oud en nieuw :hehe!:

Ik droom ook wel is dat heel oud en nieuw niet loopt zoals ik graag wil....

Hebben jullie wel is bepaalde dromen gerelateerd aan oud en nieuw of vuurwerk?

Best kinderlijk deze vraag, maarja....het kan best op deze site.. :hehe!:

Z@P

Registered User
Ik heb er maar 1 en die komt elk jaar weer terug en dat is dat altijd droom dat ik, te weinig heb.

sandeero

Registered User
Haha, ik heb wel eens gedroomd dat het al 31dec was en dat de winkels al gesloten waren.
Op zich niet zo erg maar ik was vergeten vuurwerk te kopen:O

Dan heb je echt een rot gevoel:p

myrmidon

Registered User
Haha, ik heb wel eens gedroomd dat het al 31dec was en dat de winkels al gesloten waren.
Op zich niet zo erg maar ik was vergeten vuurwerk te kopen:O

Dan heb je echt een rot gevoel:p

Hahahaha hier hetzelfde, dat is een ellende man xD

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Richardus

Registered User
Jarenlang (nu al paar jaar niet meer) gedroomd over enorm groot vuurwerk; kindgrote cakes, colaflesgrote vuurpijlen en vaak dan dat ik ze níet had maar allerlei andere mensen wel en ik die langs de weg afgeschoten zag staan en strontjaloers was. Misschien dat het wel in m'n vuurwerkloze jaren was en het stopte toen ik jaar of 4,5 geleden weer groot ging inkopen? Hoezo; kruit in de aders :hehe!:

oh, en keek behoorlijk m'n ogen uit bij de eerste beelden uit China (en Suriname en Thailand) toen ik daar dat spul uit m'n dromen in 't echt zag :surprised:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik ben gelukkig niet de enige gek dus! hehe! Rond deze tijd komen die dromen alweer! Inderdaad wakker worden op oud en nieuw als de winkels al dicht zijn. Of wakker worden op 1 januari enzo enzo enzo! Smorgens wordt ik dan inderdaad ook behoorlijk verstrooid wakker!

Leuk! Nog meer gekken? ahahahah

sprinkhaan

Registered User
Ik werd vanochtend wakker en je vergeet vaak waar het over precies ging maar ik weet nog wel dat het over hele bergen fuego's ging. (moet wel goed zijn geweest dan :tounge:)

boozebelly

Registered User
Haha die droom komt mij ook zeker bekend voor. Laatst had ik gedroomd dat het al 31 december was en ik wakker werd tegen sluitingstijd van de winkels. Maar ik moest nog vuurwerk kopen! Dus ik mij snel aankleden om nog wat vuurwerk te kunnen scoren, kom ik bij wereldvreemde winkels met werkelijk wereldvreemd vuurwerk. Al het mooie vuurwerk is al uitverkocht. Nergens kan ik iets moois vinden en daar baal ik dan enorm van. Het vuurwerk dat er nog wel is blijkt enorm duur te zijn en geen enkele winkel is bereid korting te geven. Uiteindelijk kom ik dan thuis met wat romeinse kaarsen en luchthuilers en heb ik enorm de pest in. Op het forum lees ik dan vervolgens hoe anderen wel allemaal mooi vuurwerk hebben gescoord met hoge kortingen en vraag ik mij af hoe ik mij in godsnaam 3 dagen heb kunnen verslapen...

britain

Registered User
haha! Ik heb volgens mij ook vaak gedroomd dat ik nog in bed lag en er niet uit wilde zoals vroeger...

Grappig dit die verhalen..

Firecrack-R

Registered User
Ik heb ook al jaren dezelfde droom, komt bijna 100procent overeen met wat jullie ook dromen..

Het is 31 december en je hebt nog geen vuurwerk. Raakt in paniek en gaat naar de vuurwerkwinkel, maar bij aankomst blijkt die al gesloten te zijn.. Of je komt aan en je hebt maar een euro of 10 te besteden...

Echt nachtmerries zijn dat!

Laatst bewerkt:

gwgwgw

Registered User
Een droom die bij mij nog wel eens terug keert is dat ik helemaal alleen oud en nieuw moet vieren. En als ik dan wat ga afsteken, wordt er bijna nergens anderes wat afgestoken en begint het altijd al weer licht te worden. Erg vreemd...

bridge

Bronzen Member
Een droom die bij mij nog wel eens terug keert is dat ik helemaal alleen oud en nieuw moet vieren. En als ik dan wat ga afsteken, wordt er bijna nergens anderes wat afgestoken en begint het altijd al weer licht te worden. Erg vreemd...

WTF! die ken ik ook al.

Koetje

Registered User
Hahaha apart dat veel mensen dezelfde dromen hebben. Bij mij ook enkele van deze dromen elke laatste maar maanden van het jaar. Dit jaar de eerste al weer gehad. Alles uit mijn schuur gejat, de nacht van 30 op 31 december. Erg vervelend wakker worden ken ik je vertellen

Bovenaan