IJslandse collectie,

joszie

Zilveren Member
Behalve dat we genoten hebben van het vuurwerk om ons heen, hebben mijn vriendin en ik rond 21.00 uur rustig mijn collectie weggeschoten, zodat we er lekker van konden genieten.

de totaalcollectie, kostte totaal 50.000 IJslandse Kronen:
totaal_collectie_50_000_kronen_.JPG

Ook in IJsland geldt: Veiligheid eerst!
veiligheid.JPG

Klein spul (om tot een mooi rond aankoopbericht te komen):
klein_spul.JPG

Melkorka, 35 schots cake:
melkorka.JPG

Hrafnafloki, 24 schots cake:
hrafnafloki.JPG

v500, medium fontein:
medium_en_grote_fontein.JPG

Top gun, 15 schots, 2inch (denk ik) :
top_gun.JPG

Bustling, 60 schots, 1.5inch:
bustling.JPG

en natuurlijk nog even een 'aftershow' foto:
afgeschoten_vuurwerk_ijsland.jpg

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: IJslandse collectie, incl. filmpjes

Prachtige bijdrage weer. Filmpjes zijn op dit moment niet beschikbaar zegt Facebook

joszie

Zilveren Member
Re: IJslandse collectie, incl. filmpjes

Prachtige bijdrage weer. Filmpjes zijn op dit moment niet beschikbaar zegt Facebook

verdikkeme. Het kan zijn dat het niet werkt aangezien ik ze doorlink via de facebook van mijn vriendin en jullie geen vrienden van haar zijn :) begin februari ben ik weer bij haar en dan zal ik de filmpjes op een stick zetten en meenemen naar NL.

Richardus

Registered User
Jemig, die Bustling is een hoog ding voor 1.5"! Had de tubes dan groter verwacht, 2.5" ofzo. Gaaf grote fonteinen ook...stond er op die vulkanen en de cakes ook NEM?

joszie

Zilveren Member
Jemig, die Bustling is een hoog ding voor 1.5"! Had de tubes dan groter verwacht, 2.5" ofzo. Gaaf grote fonteinen ook...stond er op die vulkanen en de cakes ook NEM?

ik dus ook. Voor 25.000 kronen (ruim 140 euro) had ik er ook iets meer van verwacht.
Op geen enkele cake of fontein stond helaas de NEM

hier nog een foto van de gebruiksaanwijzing op de fontein:
gebruiksaanwijzing.JPG

SQUEAK!

Registered User
Dat kleine spul ziet er ook grappig uit zeg. Doet me op de een of andere manier denken aan de tijd dat ik als klein jochie stond te knallen :) Wat zijn het eigenlijk? Een soort groot formaat bijtjes?

joszie

Zilveren Member
Dat kleine spul ziet er ook grappig uit zeg. Doet me op de een of andere manier denken aan de tijd dat ik als klein jochie stond te knallen :) Wat zijn het eigenlijk? Een soort groot formaat bijtjes?

yup, de rechter een gewone grote bij, de 2 roden ook, maar die hebben een knal.

Bovenaan