Ignis Brunensis 2015 (Brno, Tsjechië)

tronetti

Registered User
Best een leuke show van Tirrena, met af en toe aangename muziek.

Daar is het ook wel mee gezegd ja, wel wat leuke producten voorbij zien komen, maar dat was het ook wel.
Af en toe leek het wel een beetje op een veredelde demo.
Er is i.i.g. beter op de muziek geschoten dan z'n voorganger.
De 'Vaccalluzzo producten' van Hamex waren vaak ronduit belabberd! Ik vraag me af hoelang ze er daar op Sicilië nog hun goedkeuring voor geven.

RedBaron

Registered User
Daar is het ook wel mee gezegd ja, wel wat leuke producten voorbij zien komen, maar dat was het ook wel.
Af en toe leek het wel een beetje op een veredelde demo.
Er is i.i.g. beter op de muziek geschoten dan z'n voorganger.
De 'Vaccalluzzo producten' van Hamex waren vaak ronduit belabberd! Ik vraag me af hoelang ze er daar op Sicilië nog hun goedkeuring voor geven.

Ik hoorde van bedrijven uit de UK dat Hamex op eigen houtje tegenwoordig produceert zonder enige toestemming van Vaccalluzzo.. Of dat waar is weet ik niet.. Maar als je bv die Farfalles eens zag in de show zou het me niets verbazen. Ik eeuhm ben blij aan de ene kant dat we thuis gebleven zijn ;-)

smilli

FPM Filmer
Vind flash weinig aan, muziek doet me niets en producten ook weinig.
Veel gedaan met de muziek op een goede manier maar ik vind het totaal beeld geen zak aan.
La Tirrena schiet misschien een veredelde demo maar laat daar wel leuke dingetjes mee zien.
Muziek keuze vind ik zelf ook wel passend, maakt veel meer indruk op me dan flash.

Hamex vind ik op een paar bommetjes na eingelijk gewoon *********.

RedBaron

Registered User
Voorgaande shows van de competitie (met uitzondering van Flash Barrandov, die was gewoon meesterlijk in zn eenvoud) Was gewoon niet veel. Maaaarrrr Daar maakt Alpha Pyro (voorheen Pyrogramme ) even een einde aan wat een meesterlijke show!.. Ze deden zelfs een klein NDFje ( voor diegene die niet weten wat ik hier mee bedoel kijk *dit* even ) maar dan net even anders, geweldig! Een prachtige show, met veel Zaragozana producten, en voor mij dé winnaar!

Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 17038

Guest
Voorgaande shows van de competitie (met uitzondering van Flash Barrandov, die was gewoon meesterlijk in zn eenvoud) Was gewoon niet veel. Maaaarrrr Daar maakt Alpha Pyro (voorheen Pyrogramme ) even een einde aan wat een meesterlijke show!.. Ze deden zelfs een klein NDFje ( voor diegene die niet weten wat ik hier mee bedoel kijk *dit* even ) maar dan net even anders, geweldig! Een prachtige show, met veel Zaragozana producten, en voor mij dé winnaar!

Ik zag niks!

tronetti

Registered User
Heb'm net al bekeken in de post van 'anihalas'.

Maar wat een mooie show hebben hun hier neergezet.

Bij het horen van een bep. track kreeg ik ook een 'NDF deja vu'.
Mooi materiaal perfect geschoten op de muziek. Mooi de ruimte benut door breed te schieten op een creatieve manier.
Sommige tracks vind ik wat moeilijk te verteren, maar door hun manier van schieten bleef het me boeien!

Frankrijk, en pyromusicals gaan vaak goed samen, altijd creatief, en innovatief! Topshow!

RedBaron

Registered User
Heet van de naald krijg ik net door uit Tsjechië:

Alpha Pyro heeft Ignis Brunesis 2015 gewonnen! geheel terecht in mijn ogen!

De verdere awards:

Best Scenography award by Czech Television: Alpha Pyro
Best Soundtrack design By the Czech Radio : Hamex
Best Obligatory part, award by the Mayor of Brno: La Tirrena

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vond de show erg mooi op de muziek lopen. Alleen het stuk op Edith Piaf was me iets te eentonig. Het hart met single shots vond ik waanzinnig tof. Enige minpunt in alle films is dat we he le maal niks van het vuurwerk horen. :wut:

shinji

Moderator
Medewerker
Terechte winnaar, de soundtrack is een soort van "best off", maar daar weten de schieters wel raad mee. De creativiteit met de single-shots is groots, toch denk ik dat daar meer uit te halen valt, de hartjes zijn goed maar de cirkels kunnen beter.

tronetti

Registered User
De shows zien zonder het geluid van het vuurwerk vind ik niet eens zó storend.
Eigenlijk komt de kunst van het schieten op muziek zo nog meer op de voorgrond.
Had er geen moment problemen mee.

Bovenaan