iemand info???

henk39

Registered User
Ik ben heel erg nieuwsgierig of iemand ook bekend is met onderstaande blokje, het enigste wat ik weet is dat hij afkomstig is van Nico- Lunig, hij zou naar zeggen bijna 5 min duren, dit lijkt mij sterk, dus daarom vraag ik iemand ???????

P.s Dit blokje is niet door mij zelf, met oud en nieuw afgestoken.

103_0342.JPG

de zijkant van de doos, helaas ben ik het papiertje verloren waar de effecten op staan.

103_0343.JPG

Laatst bewerkt:

rocketeer

Registered User
word deze standaard met gratis heftruck geleverd?
dit wil je toch niet zelf tillen zeker?
wat een gevaarte zeg ,koop dan toch maar liever 3 aparte blokken.
ziet er wel erg spektakulair uit,ben benieuwd wat hier uit gekomen is.
succes met je zoek tocht naar info

gr.rocketeer

remio

Registered User
ja stond ook op de site(tong) echt een gaaf blok zeg, erg veel diversiteit aan effecten! allen die prijs pffff

gr

Firespree

Registered User
Wat een ding zeg!!
Zal heel wat wegen/kosten maar dan heb je ook wel echt wat zeg!!
Enorme varieteit in effecten en ook gewoon goede kwaliteit leuk ook zo verschil in kaliber en nog een salutefinale ook echt wat een ding zeg!!!
(radar)

GMP82

Zilveren Member
Wat een ding zeg!!
Zal heel wat wegen/kosten maar dan heb je ook wel echt wat zeg!!
Enorme varieteit in effecten en ook gewoon goede kwaliteit leuk ook zo verschil in kaliber en nog een salutefinale ook echt wat een ding zeg!!!
(radar)

staat op die site. 33kg, 600euro (!!)

rocketeer

Registered User
Dit blok bevat 320 sh van 25 en 30mm + 18 sh van 75mm zo te zien,
denk dat ik dan toch maar liever 5 blokjes van 100sh bij alpeco score zit ik prijs technisch net zo duur, maar wel meer schoten

gr.rocketeer

Son-T

Registered User
Ze verkopen wel het hele jaar maar de winkel is 3 weken open in juli tot 1 augustus en 1 week voor oud en nieuw (silvester) ...de rest van het jaar op afspraak.(win)

3307

Registered User
zit ik toevallig een hele week in zurich in juli(bigg)

ga maar is ff winkelen zonder vrouw!!!!!!!!!!(yes)

Ja je vrouw kun je inderdaad maar beter thuis of in het hotel laten. De prijzen daar zijn abnormaal hoog voor ons.

Neemt niet weg dat het een erg leuk blokje is. Duurt lekker lang, met mixed effecten en tussendoor 3" boeketten.

shooterbomb

Registered User
€65 voor een weco mixed emotions is echt niet veel, ik zou er zeker eens een keertje langsgaan. En als het mogelijk is, misschien wat foto's nemen van de zaak zodat we een beetje een beeld krijgen van hoe het er daar aantoe gaat.

Shooterbomb

Feuerwerk

Registered User
Ze verkopen wel het hele jaar maar de winkel is 3 weken open in juli tot 1 augustus en 1 week voor oud en nieuw (silvester) ...de rest van het jaar op afspraak.(win)

Dat hangt er maar net vanaf, ik ken ook winkels die zich alleen bezighouden met vuurwerk...de shows/de verkoop en daar kun je het hele jaar terecht.

Prijzen zijn goed te noemen evenals de service die je in de meeste winkels krijgt.

Bovenaan