iemand ervaring met deze nitraten?

sjaak7777777

Registered User
Nou nielsvalk... in andere forums heb ik deze ook al voorbij zien komen... daar wordt gezegt dat er ook gewoon een vlam uitkomt en hij te vergelijken is met de zwartedoos nitraat... dus je hebt daar een hele goede nitraat in handen...

073

Registered User
jah deze nitraat heb ik ook in witte dozen, deze nitraten lijken echt veel op de zwarte doos nitraat( volgens mij het zelfde, of gewoon productie fout, maar heeft iemand deze ook?
ben erg benieuwt
hier 2 plaatjes vand e witte dozen nitraten
dsc01571fx7nx1.jpg

dsc01574it5.jpg
Ja, ik heb deze ook. Geen tekst en een witte doos. Ze hebben een groene vlam van ongeveer 2 a 3 seconden en gaan enorm hard. Ik heb ze gekocht voor €7,50 per 10 dozen dus we hebben genoeg te knallen.

vlinderb0m

Registered User
die nitraten heb ik 1-2 week geleden gehad ze zaten ook in het witte doosje maar er stond tekst op de nitraat zelf en uit sommige kwam een vlam uit sommige aleen een knal
en aan de onderkant zat ook nog een roze papiertje
ff een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=XnVy2w2HzYI
de 2e nitraat van het filmpje is dezelfde nitraat als de 3e uit dat filmpje bij de 2e nitraat komt wel een vlam maar bij die 3e niet vondt het zelf wel wat raar dat er uit sommige wel vlam kwam en uit sommige niet voor de rest vond ik de nitraat met vlam ook harder knallen

Bovenaan