iemand ervaring met deze nitraten?

boutman

Registered User
de zwarte dozen zijn dit jaar gewoon weer te koop, en voor de zoveelste keer, je kan ze niet in belgie kopen, alleen in duitsland

Renzzz

Registered User
Heb deze nitraten vorig jaar ook gehad. Ik vond dat ze een zeer goede knal hadden, naar mijn mening misschien nog wel net ietsje harder dan de Thumping Thunders ookal zal het niet veel schelen. Heb er toen €11,- per doosje voor betaald.
Wat ik wel raar vond dat sommige wel een groene/rode vlam hadden en sommige weer niet :s

boiler-j

Registered User
deze knallers zijn te koop bij dolfijn voor 10 euro per 20 stuks achterop het doosje staat dat er 1.7 gram inzit.

Je hebt ook doosjes zonder tekst achterop zien er precies hetzelfde uit heeft iemand enig idee hoeveel gram hierin zit ?

GR :weird:

boutman

Registered User
de knallers van deze thread zijn niet in belgie te koop, en helemaal niet bij dolfijn, want op de nitraten waar het over gaat staat geen tekst op de achterkant, en dus is het onbekend hoeveel gram erin zit

boiler-j

Registered User
deze nitraten zijn toch echt bij dolfijn te koop en zien er precies hetzelfde uit en knallen naar mijn mening toch ook erg hard voor de nitraat van deze tijd :

zie foto van deze knallers van dolfijn:

kani4ever

Registered User
even voor de duidelijkheid...

de legale versie(met roze crepe) is wel in belgie te koop.
deze heeft tekst op de achterkant van de doos.

en de illegale (roze of groene crepe) is alleen in het illegale cirquit te koop.
en deze heeft geen tekst.

beide hebben een vlam en ze knallen zeer top! de illegale gaat toch wel een
stukje harder, maar beide zijn harder dan de tt. de illegale komt soms wel boven
de JCWT uit. (mijn ervaring teminste):bigsmile:

boiler-j

Registered User
even voor de duidelijkheid...

de legale versie(met roze crepe) is wel in belgie te koop.
deze heeft tekst op de achterkant van de doos.

en de illegale (roze of groene crepe) is alleen in het illegale cirquit te koop.
en deze heeft geen tekst.

beide hebben een vlam en ze knallen zeer top! de illegale gaat toch wel een
stukje harder, maar beide zijn harder dan de tt. de illegale komt soms wel boven
de JCWT uit. (mijn ervaring teminste):bigsmile:

-------------------------------------------------

Dat wist ik al , maar je hebt het goed en duidelijk uitgelegd,

inderdaad viel mij ook al op de drukverplaatsing en de knal is harder dan die van een JCWT ( mijn mening) ,
alleen hij kan niet op tegen de vlam van een JCWT :push:

deze nitraten zijn gewoon top spul :laugh:

Pyro21

Registered User
Dit zijn de zwarte doos nitraten zijn te koop bij dolfijn in Baarle-hertog , deze knallen zeer hard..

m.v.g pyro21 :cool:

dennuz1989

Registered User
Heeeej, ik heb deze thuis liggen!
heb al ff geprobeerd... en ze blijken goed te knallen! (kweet dat iedereen dr een andere mening over heeft, maar in vergelijking met die die ik vorig jaar had.. is dit een stuk beter!)
k kan ze kopen voor 10 euro per 20....

is dit een aanrader?

fotos0142js5.jpg

Laatst bewerkt:

dennuz1989

Registered User
@ Son-T

Dat dacht ik ook, ik zal nog voorraadje bestellen

@mark1600

Klopt... er staat iets op in 1 of andere vage taal!
maar ze knallen goed!

Laatst bewerkt door een moderator:

boutman

Registered User
deze topic ging niet, en gaat niet over de nitraten met opschrift, dat zijn duidelijk andere, ookal bestaan ze, dit topic gaat daar niet over

pyro023

Registered User
Ik vind het gewoon lekkere nitraten die zonder tekst.
Goede dreun,redelijk vlammetje,een echt zeer weinig tot geen weigeraars.
Toppie dus.

mvg pyro023

boutman

Registered User
dit is duidelijk niet de nitraat waarover deze topic gaat, ik zie geen vlam, en de knal lijkt op het filmpje ook een stuk zachter.. ik zal binnenkort een goed filmpje maken van de nitraat

nickskuhh-hmd

Registered User
Ik zal vanavond is een filmpje maken van deze nitraat(roze crepe in zwart doosje)
In vergelijking met een thumping thunder van 2006(zonder fontijntje)
En een ''illegale'' thumping thunder(met fontijntje en meer kruid)

Weet iemand of de nitrate in de witte doosjes hetzelfde zijn?
Zien er precies het zelfde uit ook roze crepe papier en een bruin papiertje om de hele nitraat, maar dan in witte doosjes.

nielsvalk

Registered User
jah deze nitraat heb ik ook in witte dozen, deze nitraten lijken echt veel op de zwarte doos nitraat( volgens mij het zelfde, of gewoon productie fout, maar heeft iemand deze ook?
ben erg benieuwt
hier 2 plaatjes vand e witte dozen nitraten
dsc01571fx7nx1.jpg

dsc01574it5.jpg

boutman

Registered User
een witte doos ipv een zwarte kan geen productiefout zijn
het verschil in oorsprong weet ik niet, en ik weet ook niet het verschil tussen de hoeveelheden kruit.. als je het wil weten zal je aan de nitraten met zwarte doos moeten komen en ze open maken en dan vergelijken

Bovenaan