iemand ervaring met deze nitraten?

pyro023

Registered User
ik heb ze nu ook.
Erg goed afgewerkt,redelijke vlam(maar ben allang tevreden dat er nog een lekkere nitraat met vlam is)Super knal(harder dan de tt)en een mooie flits.
Als je hem onder de 11 a 12 euro kan krijgen zou ik het metteen doen.
Is zeker 1 van de betere nitraten op dit moment.

mvg pyro023

f_firework

Registered User
wat gek joh deze nitraten heb ik ook en zijn zeker goed - eerst mooie groene vlam daarna een geweldige knal, naar mijn mening zijn ze zeker harder als de thumping thunder, maar deze nitraten werden, bij mij dan, onder de toon bank verkocht en hebben groene crepe en tot nu toe heb ik alleen nog maar foto´s gezien met rode crepe

hier die van mij dan
1192963595.jpg

Groetjes

bavaria

Registered User
Jullie maken mensen door de war, de topic starter heeft het over de zwarte doos nitraat zonder text op de achterkant, de ILLEGALEN versie dus.

Bij dolfijn verkopen ze ook soort gelijken nitraten, alleen hier zit minder gram in en zijn gewoon gekeurd!

Dus maak even onderscheid tussen deze 2e als je iets post, is wat makkelijker!

yours

Registered User
ik ken deze wel op het plaatje wij dachten dat het gewoon vlinder was maar het is gewoon een nitraat oke maar wat is het verschil dan tussen nitraat en vlinder?

boutman

Registered User
Jullie maken mensen door de war, de topic starter heeft het over de zwarte doos nitraat zonder text op de achterkant, de ILLEGALEN versie dus.

Bij dolfijn verkopen ze ook soort gelijken nitraten, alleen hier zit minder gram in en zijn gewoon gekeurd!

Dus maak even onderscheid tussen deze 2e als je iets post, is wat makkelijker!

klopt ja, maar goed, ookal zeg je dat meerdere keren, mensen zien het plaatje en als er maar iets op lijkt dan is dat het gelijk :suspicious:

niels007

Registered User
deze nitraten zijn er ook in de illegale versie....een vriend van mij heeft een paar doosjes meegenomen uit duitsland...

en deze nitraten geven een flam en zeker hardere knal dan alle overige LEGALE nitraten..

gr

P

poziloc

Guest
ik ken deze wel op het plaatje wij dachten dat het gewoon vlinder was maar het is gewoon een nitraat oke maar wat is het verschil dan tussen nitraat en vlinder?

Het verschil zit hem in de papieren staart die eraan zit.
Bij de meeste Belgische varianten, kan je eigenlijk niet van een vlinder spreken
omdat dit gewoon kartonnen hulzen zijn die afgedicht zijn met het welbekende beton/klei met daaromheen een papiertje voor de sier (vlinder look)

De Trueno nr. 3 en 4 zijn in mijn ogen echte vlinders
Geen klei en poespas

boutman

Registered User
klopt, ik ben erachter gekomen dat deze uit duitsland komen want ze komen met dezelfde levering als de zink 901 bij mij

Jiahao

Registered User
hey ik heb deze gezien en zien er precies het zelfde uit alleen zijn de doosjes wit en niet zwart? is dat dan een ander soort nitraat?

groet,

boutman

Registered User
waarschijnlijk wel, misschien is dat de versie die ze bij dolfijn verkopen. maar deze nitraten heb ik dit jaar weer(met het zwarte doosje), alleen is het crepe groen ipv paars

#crazypyro

Registered User
hoorde dat dit de nitraten van bonbrige waren. zelf denk ik het van niet.
heeft bonbrigde wel nitraten en welke?
kan niet vinden via search!

boutman

Registered User
nee deze zijn niet van bonbridge,

alpeco heeft 2 soorten nitraten van bonbridge,
de titanium thunder 1308 en de nitrate thunder version 2006

rangedqure

Registered User
ten eerste die in de witte doos zijn hetzelfde alleen iets zachter dacht ik? ze zijn te koop als vervanger van de zwarte doos en over een tijdje komt de zwarte doos terug met een andere knal

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan