iemand ervaring met deze nitraten?

ovide_heerst

Registered User
Ik heb ze ook gekocht alleen wel heel duur 25euro voor 20(mad) maar moest echt iets hebben anders zat ik zonder dit jaar.

Mijn ervaring:

- redelijke vlam
- zeer goede flits
- knal iets zachter dan TT

Al met al een goede nitraat alleen heb ik er weer veel te veel voor gegeven. (cry)
Voortaan maar gewoon zelf rijden. (tong)

Laatst bewerkt door een moderator:

trixx

Registered User
Even offtopic:
(Sorry moderators.. kon geen plekje vinden om het even te zeggen)

Het valt me op dat er weer goeie knallers komen!
Nitraten de Silvery Flowers, en deze nitraten!
En van de vlinders de nieuwe in de zwarte doos, vind ik ook erg goed knallen!

Ontopic..

Emek

Registered User
deze nitraten zijn van zeer goede kwaliteit ik had ze vorig jaar ook en ze gingen goed maar er waren wel een paar weigeraars tussen

Daivolo

Registered User
Dit zijn hele goeie nitraten! Heb ze van de week ook binnen gekregen en knallen harder dan de Thumping Thunder en de Titanium Nitraat.

ovide_heerst

Registered User
Dit zijn hele goeie nitraten! Heb ze van de week ook binnen gekregen en knallen harder dan de Thumping Thunder en de Titanium Nitraat.

daar ben ik het niet helemaal mee eens het zijn zeker goede nitraten en vind ze leuker dan TT omdat ze een betere flits geven en dat vind ik altijd super (bigg)

maar (naar mijn ervaring) knallen TT toch iets harder maar zoals al vaker gezegt hier op het forum iedereen ervaard een knal anders(smile)

maar zijn zeker 1 van de betere van dit moment (denk ik) (win)

FireFreak_R

Registered User
Bij mij zijn ze toch wel duidelijk harder dan een gewone TT hoor.
Ik vind het echt hele goede nitraten met een mooie flits en een lekkere druk erachter.

Voor degene die ze zachter vinden dan de TT: Jullie verwarren ze echt met die andere nitraten die er net als deze uitzien.

boutman

Registered User
ik heb de knal heel goed vergeleken, en ik weet dat iedereen de knal anders ervaart maar deze karton kleurige nitraten zijn duidelijk veeeeeeel harder dan een tt, ik heb em getest naast een JCWT en de kartonkleurige zijn even hard als de JCWT of misschien wel harder

Minimized

Registered User
ik heb de knal heel goed vergeleken, en ik weet dat iedereen de knal anders ervaart maar deze karton kleurige nitraten zijn duidelijk veeeeeeel harder dan een tt, ik heb em getest naast een JCWT en de kartonkleurige zijn even hard als de JCWT of misschien wel harder

Dit zal ik dan maar 'meteen' bevestigen, ze gaan erg goed en ik denk zelf dat ze misschien ook wel harder gingen als de JCWT (wel gesproken de 6 gram JCWT uiteraard)

Laatst bewerkt:

astronaut-pira

Registered User
Dit zijn toch gewoon de thundercracker nitraten? maatje van me had deze vorig jaar geven eerst een vlammetje en daar na zeker een hardere dreun dan een groene tt.Ze worden nu ook verkocht bij dolfijn of klavertje 4 ik weet niet ik haal ze altijd door elkaar:p.

boutman

Registered User
volgens mij ben je in de war, in belgie worden naar mijn weten geen nitraten met vlam verkocht, en deze zijn met vlam

DiZoR

Registered User
Mensen deze nitraat mag gewoon legaal in belgie verkocht worden. Bij dolfijn zat er zelfs een keuringsnummer op dus hij mag verkocht worden. Deze nitraten heten thundercrackers en zitten in een zwart doosje. Eerst groene vlam en dan knal. Je kan ze kopen bij : Wapenhandel Frank,Dolfijn en 't vlinderke.

ree

Registered User
Binnenkort naar frankie in lommel

Klopt het dat deze nitraten op de prijslijst www.wapenhandel.be staan aangegeven als : Nitraat €11.- ??

M.v.g.
RQ!

Bovenaan