Iemand die dit blok kent?

Th@ De@LeR

Registered User
Iemand bekend met het volgende blok?

blokje2ig2.jpg

blokje3ct3.jpg

blokje4lr2.jpg

blokje5zf3.jpg

blokje6zd6.jpg

Thnx alvast. :)

Bunker-Buster

Registered User
Als je de code nakijkt in de lijst is het van Changsa Meitai Fireworks. De 43F code bevestigd dit.

Ruudafce is met blokken van MT bezig geweest alleen ligt hun site plat. Zie dit topic van ruudafca.

Zal kijken of wat info kan vinden van dit blok.

3307

Registered User
Flink zwaar blokje, 300shots en ik neem aan gewoon 1,2". Netjes.

Effe een vraagje tussendoor.. Waar staat 's' shape eigenlijk voor? Is dat gewoon recht omhoog?
V en W shape weet ik uiteraard wel.

Th@ De@LeR

Registered User
3307 doelt op de zijkant van de doos waar VWS staat denk ik. Misschien V-Shaped/W-shaped En dan als afkorting. Dat maak ik zelf ook eruit op als ik naar de positie van de buizen kijk.

Hier nog een foto'tje ter illustratie hoe groot het blok is.

blokje7bw1.jpg

Thnx voor de reacties alvast. :)

Th@ De@LeR

Registered User
Deze PM kreeg ik van iemand. Zal geen naam noemen weet niet of dat gewaardeerd word.

hoi, ik heb de uitwerking van dit blok op dvd staan het is een 300s blok King genaamd.
Hij begint met een V shape rood/groen met salute daarna W shape met een soort van zeester (wit) opvolgend met knetter met daar tussendoor in S/Z shape een tail met knetter en een soort van chrysanteum (wit) gigantisch veel " 1 " en met als slot een aantal salutes.
Ik hoop dat je er wat aan heb , ik zou je best de beelden willin sturen maar ik zou niet weten hoe.

Klinkt erg goed. :)

Schuim

Moderator
Medewerker
Even een ding he..
En als moderator mag je dit maar heel zelden.

Godverdomme zeg!!
Wat een ontieggelijk lomp blok.
(lomp natuurlijk niet in de vorm van groot of zwaar maar van mooi)

Zet hem alsjeblieft wel even in een weilandje, anders gaat dat nog problemen opleveren makker.

Joey

Registered User
Vet is dit blok zeker.
Enkelt is de vraagprijs rond de 300 of soms nog meer.

Dit is naar mijn mening teveel geld voor dit blok.

Grizmo Raizor

Registered User
Zeer zeer mooi blok, werkelijk waar. Maar 300 euro?? Hmmm... is toch maar slechts 1 min plezier die je hebt. Maar ooh zo mooi, dat wel!!!!

Koetje

Registered User
De tering, wat een geweld, fantastisch finaleblok. Toch is 300 euro wel veel. Zou deze gewoon met een paar man moeten halen.

NLsandman

Registered User
Ik zit al 2 dagen te zoeken welk blok ik diverse malen heb gezien in den bosch op oudjaars avond.
Dat was deze dus, wat een lekker blok was dat, de titanium salutes galmden lekker door en de crackeling was groot en hard.

Th@ De@LeR

Registered User
Was inderdaad een topblok! helaas was iedereen behalve ik hartstikke dronken en is er niets gefilmd aangezien ik alles af moest steken enzo. Maargoed filmpje stond er toch al.

Blok komt niet van Alpeco ...

R0nNoZ

Registered User
Hey dit blok had ik ook kunnen bemachtigen, ik heb er €250 voor betaald, veel geld maarja. Hij begon met rode en groene staarten naar harde soort TI salutjes, daarna peony's met crackling en palms in het midden daarna crackling naar grand crackling en toen weer naar die TI salutes.. Machtig blok!
En trouwens die S staat gewoon voor Z.

Bovenaan