Hydra F

FPM ProductBOT

Registered User
IS2104F_Original_Thor_Hydra_F_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Hydra F[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]IS2104F[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 24,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]410 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]8/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]18[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Yellow palm, purple palm, ti-salute with crackling mine.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

blackpowder

Registered User
ziet er goed uit ... maar lijkt op het filpje wat minder te zijn dan de andere hydra cakes.

nog steeds veel cake voor weinig geld :hehe!:

Tony

Administrator
Medewerker
Uit de container, de winkel in en dan direct afsteken = NIET GOED!
Vocht, vocht en nog eens vocht.

Tony

Administrator
Medewerker
Waar kun je ze het beste bewaren als je ze met oud en nieuw zou willen afsteken?

Vocht komt in dit geval niet door het slechte opslaan maar doordat het allemaal net uit de container komt.
In China kunnen ze niet top gedroogd worden, dan gaan ze 4 tot 6 weken varen en dan hebben ze gewoon tijd nodig om alle condens, vocht eruit te kunnen werken.

ief

Registered User
Helemaal mee eens painkiller, van de Hydra collectie verreweg de minste die ik tot nu toe heb gezien.
Evenwel bedanky voor het filmpje.

Reverser

Registered User
Wat een heerlijke breaks. De hele lucht gevuld. Eens kijken of ik deze kan scoren tijdens de Zena Trophy als ik door Maaseik kom.

Bovenaan