Op Vuurwerkcrew staan enkele berichten die dit doen vermoeden.
Dit omdat er enkel een paar cakes voor de demo zijn aangekomen en de verkoopvoorraad nog niet.
Wat men dus doet denken, dat er verschillende versies zijn voor de demo / verkoop.
De mensen die dat zeggen weten niet waar ze het over hebben. Die beseffen niet dat 20 a 25 gram per tube gewoon professioneel qua aantal grammen is en hebben het misschien nooit in het echt gezien. Het is moeilijk genoeg om 25 gram in een 30mm tube te krijgen. Laat staan dat je daar nog even 5 gram bij gooit voor de gezelligheid. Ik denk dat het zelfs onmogelijk is omdat het kruit nu al tot een vingertopje van de top reikt.
Offtopic;
Dat lijkt me dan wel weer onzin. Als jij een beperkte opslag hebt en er ligt spul van vorig jaar ben je uiteraard gek (Imho) als je dat nu al vol legt met 500-grammers. Eerst het oude eruit en dan al het nieuwe erin. Het is net een supermarkt hoor. In een supermarkt heb je toch ook niet ineens allemaal nieuwe melkpakken?
En daarnaast lijkt het me ook qua verzendkosten practischer om een "demo-container" te laten verzenden en daarna alles product per product. Vergis je ook niet in de tijd die OF genomen heeft om de demo te organiseren he. Die is naar verluid erg kort geweest. Vooral als je beseft dat de uitgestalde dummies diezelfde middag nog geplakt moesten worden!
Ontopic;
Deze gaan dus zeker een rol spelen op 31 December :lub:
Het heeft niks met kosten te maken, ook niet met beperkte opslag.
Original heeft namelijk in Duitsland een giga opslag waar ze wel elke dag heen rijden.
Het probleem is dat iedereen last heeft van de CE keuringen en de productie stop van afgelopen zomer. Als je ineens 4 tot 6 weken niet kan produceren terwijl het dan normaal in volle gang is dan ga je achterlopen. Daarom heeft bijna ook geen enkele importeur in NL alles al op voorraad. Het is nu pas allemaal onderweg.
Original heeft niet gewacht dat het productie proces 100% voltooid was en gewoon overal al 2 dozen van deze kant op laten sturen zodat ze gewoon een leuke demo konden schieten. Dit waren geen samples maar gewoon productie cakes. Samples zijn overigens ook zo goed als altijd zonder label en met een nummertje erop geschreven. Dit waren gewoon volwaardige dozen met CE etiket erop.