hv71 by Göteborgs FyrverkeriFabrik

Tony

Administrator
Medewerker
Ik hoop dat dit het nieuwe standaard word voor het openen van concerten, sportevenementen en andere leuke dingen. Het publiek is direct warm gedraaid en dan is het feest al voor 80% geslaagd.

Trouwens, waar de mannen van Gotenburg komen schieten is het altijd feest.

Michel_G

Zilveren Member
Heerlijk weer! Ondanks dat dit voor Göteborg ondertussen routine showtjes geworden zijn, blijf ik het elke keer weer helemaal top vinden! Zit gewoon elke keer weer sfeer en spektakel in, waarin je meegezogen wordt.

stef

Member
Dikke Ships, een oude vertrouwde keuzen aan een muzieknummer,
hij flikt t elke keer weer.
Heerlijk...............

Stef

Roeland FPM

FPM Filmer
Hebben ze weer erg goed gedaan! Stiekem zit er in die paar minuten vuurwerk toch wel heel veel werk. Dit zou zoals Tony al aangaf gewoon een standaard moeten worden bij (sport) evenementen of feesten.

Je ziet het op kleinere schaal ook wel in Nederland op wat feesten. Pyro4 Amsterdam heeft onlangs het feest Hardbass weer gedaan met concussions, comets en fonteinen. Een feest zoals Defqon 1, daar zie je in de finale vaak ook wel het een en ander voorbij komen. Denk alleen wel dat er een behoorlijk prijskaartje aan de bovenstaande show zit en niet voor ieder evenement dus mogelijk is. Voordeel is wel dat de regels qua PSE vuurwerk minder streng zijn en dus ook goed te doen is op evenementen waar mensen dichterbij staan. Ik geloof dat PSE op een afstand van minimaal 6-8 meter geschoten mag worden (correct me if i'm wrong:hehe!:).

RNBakker

Registered User
. Ik geloof dat PSE op een afstand van minimaal 6-8 meter geschoten mag worden (correct me if i'm wrong:hehe!:).

In het PSE gebied heeft ieder product zijn eigen veiligheidsafstand.

In Frankrijk heeft ieder vuurwerk product zijn eigen veiligheidsafstand. Ook het grootvuurwerk (buiten). Lijkt mij een ideale situatie voor de Nederlandse wetgeving om naartoe te werken.

smilli

FPM Filmer
Ziet er leuk uit en zeer goed geschoten zoals we gewend zijn maarja de kleine stadionshowtjes ben worden nu ook een beetje voorspelbaar, begrijp me niet verkeerd ik ben zeker tevreden met zo'n showtje maar ik zou graag wat vaker afwisseling zien.

Bovenaan