Archief Hummer

FPM ProductBOT

Registered User
327_lesli_novelties_HUMMER_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Hummer[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]327[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 9,99[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]6.8 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Deze dikke Amerikaanse bak scheurt met een hels kabaal door de straat! Veel crackling effecten, luide fluit en fonteinen in multi-colour.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 12/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Michel_G

Zilveren Member
Oeh, mooie noveltie! Alleen aan de hand van de foto zou ik hem al kopen, echt leuk dingetje om te zien!

Wellicht pikken we hem wel mee dit jaar, mits er uiteraard een Lesli punt hier in de buurt hem voert.

Moontan

Moderator
Medewerker
Dit is een hele leuke nieuwe noveltie, ik heb hem nog niet eerder gezien.
Deze wil ik zeker scoren, leuk voor mijn 4 meiden!!

Tony

Administrator
Medewerker
Hij doet ook echt hummeren. Ik heb zie ik alleen geen film van deze novelty gemaakt maar ik heb hem wel dus hij komt eraan.

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Alleen voor de vorm zou ik hem al kopen. De hummer zoemen zijn echt heel goed, bijna nostalgisch! Een must have gewoon!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Bedankt voor de film.

Blijft ontzettend leuk vuurwerk die novelties! Jammer dat er hier bijna geen markt voor is!

In Spanje ook weer heerlijk genoten van alle beschikbare novelties!

Bovenaan