hulp nodig

tijmuh

Registered User
Ik heb 60 euro te bestedenen wil zo veel mogelijk voor mn geld.
Ik wil 20 euro aan een pijle pakket uitgeve en 20 euro aan een leukepot ofmeerdere potten.
Wil 20 eura aan kleinspul uitgeve maar dat is nietmoeilijk.

Ik heb een cafferata dealer
Een lesli dealer boerenbond
Devuurwerkwinkel.nl dealer
En een broekhoff dealer

Wat zouden jullie aanraden??

sprinkhaan

Registered User
Wat je kan doen is bij alle winkels alleen de aanbiedingen halen, dan heb je het meeste waar voor je geld.

Laatst bewerkt:

Slomo

Banned
Als je niet heel gek ben op vuurpijlen zou ik dat bedrag wat naar beneden halen. 33% van je budget aan vuurpijlen, waar je relatief weinig tijd plezier van heb is zonde..

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ja dat klopt maar als ik daar dan 40 euro voor potte doe welke zou ik dan doen bij mijn dealers

Dit soort vragen zijn altijd moeilijk te beantwoorden. Wij weten immers niet wat jij leuk vind, kijk eens in de product database voor leuke spullen.

tijmuh

Registered User
Ja dankje maar ik vind al het vuurwerk mooi maar was meer van wat isnou een goede mooie pot in mijn regio voor dit geld

Red Eagle

Registered User
Ja dankje maar ik vind al het vuurwerk mooi maar was meer van wat isnou een goede mooie pot in mijn regio voor dit geld

Begrijp je probleem dat probleem hebben we namelijk allemaal!
Iedereen worstelt op dit moment met keuzes maken van zijn lijst en wil altijd meer dan zijn budget aan kan.
Kwestie van toch afgaan op je eigen smaak ( of die met ons delen zodat we kunnen helpen kiezen ).
en soms moet je inderdaad dingen gaan weg strepen om zo tot je uiteindelijke lijstje te komen.

Vertel ons anders even wat je precies zoekt of wat je leuk vind bv knal,sier,glitter,falling leaves,fontijnen enz enz.
En in welke regio je dan ongeveer zit en of je bv in het bezit bent van een rijbewijs of iemand die je er heen kan brengen.
Product database zoals aangegeven door Vonk is ook een goede optie om tot de juiste keuze te komen.
Gewoon veel filmpjes kijken.

Bovenaan