Hulp gevraagd

dathijske

Registered User
Ik ben niet bekend met het kleinere vuurwerk uit belgie in de kleinere klasses zoals die in baarle te koop is. Nu zoek ik een stuk of 10 leuke batterijen om tussen 6 en 11 af te schieten. Wie kan en wil mij een PM sturen met de betere belgische cakes. Prijs is niet interessant. Mocht ik het in een verkeerde topic geplaatst hebben excusses hiervoor ik post nooit maar lees alleen :cheesy:

alvast bedankt voor jullie hulp hobby vrienden

bridge

Bronzen Member
Ik ben niet bekend met het kleinere vuurwerk uit belgie in de kleinere klasses zoals die in baarle te koop is. Nu zoek ik een stuk of 10 leuke batterijen om tussen 6 en 11 af te schieten. Wie kan en wil mij een PM sturen met de betere belgische cakes. Prijs is niet interessant. Mocht ik het in een verkeerde topic geplaatst hebben excusses hiervoor ik post nooit maar lees alleen :cheesy:

alvast bedankt voor jullie hulp hobby vrienden

Zeker als de prijs al niet interessant is zou ik nooit naar B gaan voor cakes. De in nederland verkrijgbare cakes zijn simpelweg beter, als je het mij vraagt.

Quadriffis

Registered User
Inderdaad kijk bijvoorbeeld is bij Wolff, Heavy 3,4 en 5 of de Super 4 en ook de losse cakes zoals battle zijn erg goed allemaal. Verder heeft iedere dealer wel assorti kleinere cakes voor leuke prijzen.

Liasis

Registered User
Daarop inhakende van Wolff de Overload en de Aftershock TNT.... Van de Breeschoten de Ferro Style 6660, 5457 en de 5623....

Sweet Laker

Registered User
als prijs niet uitmaakt zou ik sowieso in NL blijven en dan eens de collectie van oa de Rijswijkse Vuurwerkhal, Steenbergen, 123vuurwerk enzo bekijken. van nagenoeg alle cakes zijn films te vinden en je kan het zo duur maken als je wil. in elke prijsklasse zijn goede cakes te vinden!

PyroSpectrum

Registered User
Als Belg zijnde kan ik je ook zoals anderen afraden om cakes in België te kopen.
Niet dat ze zó slecht zijn maar als ik de filmpjes bekijk op internet zie ik toch aardig wat betere cakes in NL. Spijtig voor ons Belgen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan