Hulp bij maken van Ti-boy's kleine lijstje

Ti-boy

Registered User
Dag allemaal,

Ik probeer al een aantal dagen een klein vuurwerklijstje te maken, maar kom er maar niet uit.
Zou het erg tof vinden als iemand suggesties heeft!

Ik ben een arme student, mijn max. ligt zo rond de 100 euro.

Wat ik definitief neem:
- Fusion(Zena, 27,50)
- Ligt-year pijlenpakket(Zena, 29,95)
- Waarschijnlijk ook de Chooêt Chain 500(12,50)

Verder zou ik graag 1 van deze cakes willen:

Aftershock(Lesli, 29,95)
Golden flowers(Zena, 29,95)
Camuro queen 25's(39,95)
Kickstarter (34,95)

Wie heeft er goede ervaringen met (een van) deze potjes? Of slechte ervaringen? Suggesties of tips?

Hoor graag van jullie.
Timo

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
In mijn ogen verontschuldig je jezelf omdat je zegt dat je maar een klein budget hebt omdat je maar een arme student bent. Niet nodig. Veel mensen hier willen iedereen helpen om een goed lijstje samen te stellen, ongeacht het bedrag!!!!

Als je 1 van die flower cake's neemt, zorg er dan wel voor dat je de Golden Flowers te pakken krijgt en dus niet White Flowers ( die is beduidend minder)

Persoonlijk zal ik voor de Camuro Queen gaan. Dat is voor mij toch wel de beste uit jou rijtje.

Laatst bewerkt:

Stefan Tetteroo

Registered User
Golden Flowers of Camuro Queen zijn de betere keuze's. Je kan ondanks een klein budget een geweldige oud en nieuw hebben. Ik zou de Chain 500 echter weglaten en nog een kleine cake/of een fontijn er bij nemen.

Veel plezier! Daar gaat het om.:smiling:

Booomy

Registered User
Ik ben het met Stefan Tetteroo eens. Ik zou ook de Chain 500 weg doen en daar een leuke cake voor terug doen. Ik zou inderdaad ook voor de Camuro Queen / Golden Flowers gaan. De Kickstarter is ook een leuke cake. Zelf gehad in zijn introductie jaar. Suc 6 er mee!!

Ti-boy

Registered User
Dank voor jullie reacties!
Leuk hoe er op wordt gereageerd.

Mijn lijstje voor dit jaar wordt dan:
- Fusion(Zena, 27,50)
- Light-year pijlenpakket(Zena, 29,95)
- GOLDEN Flower waaiercake (29,95)
- Vulcan (3,95)
- GRATIS Zena SURRENDER t.w.v. 42,50

OF:

- Fusion(Zena, 27,50)
- Light-year pijlenpakket(Zena, 29,95)
- Camuro queen 25's (Lesli, 39,95)
- Kick (Lesli, 0,99)
= GRATIS Lesli Fort knox t.w.v 19,95 + GRATIS Zena Hypnotised t.w.v 27,50

Ook hier zijn suggesties welkom. Ik denk dat mijn voorkeur uit gaat naar het eerste lijstje: 1 gratis pot, maar deze is dan wel van redelijke kwaliteit.
(ik bestel ook een Fusion voor iemand anders, deze heb ik niet meegerekend. Vandaar de extra dure of bij lijstje 2 de extra gratis pot)

Laatst bewerkt:
Bovenaan