HUA LIANG bommen bij alpeco

pyro023

Registered User
Ik heb ze vorig jaar niet in mijn bezit gehad maar wel enkelen van de grootste mee mogen maken.
Waren wel leuke dingen om een keer te proberen,maar ze zijn nogal fragiel te noemen.
Je moet ze gewoon op de grond leggen en aansteken,want ongeveer 5 van de 10 keer rolt de lont er gewoon uit als je ermee gaat lopen smijten.
Verder waren de knallen wel ok te noemen,het grootste voordelenvan deze dingen zijn naar mijn mening de snippers en de doffe knal.

mvg pyro023

Hejon81

Registered User
Nou ben erg benieuwd naar deze hua liang bommen. Ik had in het verleden ook hua liang crackers met zwart kruit de SCK-BP480
bonbridge_thunder_cracker.jpg

Deze waren van goede kwaliteit en knalde redelijk voor zwart kruit. Dus die nieuwe Hua Liang bommen met zilver kruit lijken me erg leuk. Zijn dus een goede vervanger voor nederlandse kanonslagen. Dus mensen niet teveel zeuren ik ben al lang blij dat er nu een keer een simpel rotje is met zilver kruit leuk voor erbij toch want alleen nitraten en vlinders afsteken gaat ook vervelen.

KruitFreak

Registered User
"Dus mensen niet teveel zeuren ik ben al lang blij dat er nu een keer een simpel rotje is met zilver kruit leuk voor erbij toch want alleen nitraten en vlinders afsteken gaat ook vervelen".

Nou, vlinders en nitraten vervelen mij niet snel, slechte rotjes wel maar behalve als ze goed snipperen. Dat zit bij deze knallers wel redelijk goed.

Bovenaan