HQ Fireworks

Industrieweg 6,
2320 Hoogstraten,
België

Verkoopt producten van o.a:
Faram
Jorge
Piromax
Salon Roger
Tropic
Is inderdaad een winkel van Loots.Dit lijkt me een filiaal van Loots. Mijn ervaring is dat het er vrijwel altijd behoorlijk rustig is, misschien niet in december. Ook zij houden heel strak vast aan 1 Kg per persoon. Dus in je eentje kun je er geen potten van 2 Kg kopen. Dit is ook bij Zena zo. Iets om rekening mee te houden. Hebben ook producten van Salon Roger zoals wat compounds van de Alpha line en ook van SR zelf, soms tegen prijzen die lager liggen. Ook Surex is van de partij. Al bij al handig als een ritje naar SR een veel langere reistijd betekent. Ik vind ze verder altijd erg aardig en behulpzaam.
Dat is honderden forumgebruikers reeds opgevallen en er zijn er altijd wel 1 of 2 die dan denken zoiets online te moeten verkondigen….1kg regel doen ze niet zo heel moeilijk over.
1kg kopen, in de auto pakken, 10 minuten later weer en zo door.
Kan als het rustig is, maar als het echt druk is en meerdere mensen willen meer dan heb je dus echt een lange rij a la Zena Olen vrees ik. Maar ik heb het er zelden erg druk gezien.1kg regel doen ze niet zo heel moeilijk over.
1kg kopen, in de auto pakken, 10 minuten later weer en zo door.