Houten

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30-4-2012 Koninginnedag vuurwerk te Houten

plaats : Houten
prov : Utrecht
tijd : Ca. 22.00 uur
wie : Azuma fireworks
wat : Prof. Max 75 mm
waar : Kooikerplas
waarom : Koninginnedag

Dim

Product Beheer
Medewerker
Re: Houten 30-04-2012

Film van Vinnie van de show in 2011.

Laatst bewerkt door een moderator:

KoenL

Registered User
Re: Houten 30-04-2012

Dit jaar weer van de partij uiteraard. Elk jaar weer wordt de show leuker en beter. Dat zeg ik niet omdat ik in Houten woon, maar omdat het echt zo is. :happy:

ifeelfine

Registered User
haha Koen ik woon niet in houten maar ik ben hier ook al 2 jaar op rij naartoe geweest (voornamelijk omdat ik dicht bij woon :D )

maar de sfeer is hier ook gewoon erg goed, lekker ouderwets een fanfare die het hele dorp mee neemt naar de plas, gezellig druk maar niet uren van te voren en gewoon leuk en goed vuurwerk.

echt een aanrader te noemen

sprinkhaan

Registered User
In dordt kan ik het nu eens vanaf het water kijken, heb sinds verleden jaar een boot. Altijd weer leuk koninginne dag.

KoenL

Registered User
Zo, Koninginnedag 2012 is ten einde. Dieter verwoordde het mooi: het vuurwerkseizoen is geopend!

De show was volgens mij zeker geslaagd. Ik heb in ieder geval genoten. Morgen zal ik wat fotos plaatsen van de opbouw. De show heb ik gefilmd vanaf het schietveld. Als het lukt komt die ook morgen online!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Was een leuke show in Houten. 3 soorten watercakes!, Mooie candles met silver butterflies, en leuke dingen gedaan met single-shots.
Finale was goed gelaagd en flink vol gas erop!

Winnaar van de avond:
Een stuk of 10 crackling polypen! Machtig groot en mooi! Mede dankzij de wind ook prachtig dichtbij.

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ben ook naar deze show geweest.
Mooi showtje, mooie waterbommen blokken gezien, goed opgebouwd.
2 nadelen, een aantal shells waren niet rond, maar gerafeld rond en de wind was iets te hard.
Dat het iets te hard waaide kan je ook wel aan mijn foto's zien.

DSC_6710.jpg

DSC_6714.jpg

DSC_6715.jpg

DSC_6717.jpg

DSC_6721.jpg

DSC_6726.jpg

DSC_6728.jpg

DSC_6729.jpg

DSC_6731.jpg

DSC_6737.jpg

DSC_6740.jpg

DSC_6741.jpg

DSC_6745.jpg

DSC_6747.jpg

DSC_6749.jpg

DSC_6750.jpg

DSC_6752.jpg

DSC_6755.jpg

DSC_6757.jpg

DSC_6763.jpg

DSC_6764.jpg

DSC_6772.jpg

DSC_6785.jpg

DSC_6786.jpg

DSC_6794.jpg

DSC_6795.jpg

DSC_6797.jpg

DSC_6798.jpg

DSC_6800.jpg

DSC_6803.jpg

DSC_6805.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

dieter

Registered User
Stond op sommimg momente inderdaad zeer veel wind.
We hebben met ze allen ( de eertse die we gezamelijk met Dream deden ) een zeer gezellige bouwdag gehad.
Donald heeft zich weer lekker met ze iedeen kunnen uitleven met het in elkaar zetten met het samenstellen van de show.
De show bestond alleen nog maar uit 65 mm bommen ivm de nieuwe handhavings regels die in werking gaan treden.
Ergens zag ik de opmerking voorbijkomen dat er wat stiltes in de show vielen maar dit was een uitdrukkelijke wens van de opdrachtgevers.
Marcel, Vinnie, Corine en Koen jullie natuurlijk ook bedank voor de inzet en ik denk dat we ook hebben laten zien dat de samen werking en de kwaliteit werkt.

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Erg goede show hoor, heb me geen moment verveeld. Erg leuke thema's zitten erin, en inderdaad een knappe finale voor 65mm bommetjes.

Top!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Bedankt voor de complimenten heren.
Ik vind het erg leuk om een compliment te krijgen, maar van zoveel complimeten, daarvan krijg ik wel een kleur van op mijn wangen.
Zaterdag a.s. ga ik proberen om wat foto's te schieten van de show in Loosdrecht.
Ik ga wel naar de meeting van VWC in Hilversum, maar ik peer hem rond 21:30 uur naar Loosdrecht.

KoenL

Registered User
En bij deze nog mijn filmpje vanaf het schietveld. Foto's van de opbouw volgen hopelijk in de loop van de avond.

Bovenaan