Hoorn

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vrijdag 15 Augustus 2014 Vuurwerk te Hoorn

plaats : Hoorn
Provincie : Noord Holland
wie : ?
wat : iets met vuurwerk
waar : Hoornse hop ( Westerdijk)
tijd : tussen 22.00 en 22.30 uur
webinfo : http://www.funinhoorn.nl/kermis/vuurwerk.htm

budget : 26.000 euro !!!

hardcore0438

Registered User
L&F deed dit toch altijd op muziek?

Ennuh, staat er niet een 0 teveel achter het budget :tounge: !?
Dit is een zo niet-nederlands budget .

RedBaron

Registered User
L&F deed dit toch altijd op muziek?

Ennuh, staat er niet een 0 teveel achter het budget :tounge: !?
Dit is een zo niet-nederlands budget .

De show van Hoorn is altijd een van nederlands grootste shows. als ik me niet vergis was het budget enkele jaren terug rond de 14-15.000 euro. Verder staat het op die website vermeld dat er 26k de lucht in gaat.

stefantvs

Administrator
Medewerker
26K, ben benieuwd wat er dan allemaal de lucht in gaat ! iemand al wat info toevallig :p ?
Ik hou de datum vrij in me agenda !

Moontan

Moderator
Medewerker
26.000 euro is een behoorlijk groot budget.
Qua bedrag in de top 10 van nederlandse shows?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de budgetten van de grootste shows in Nederland.

Scav

Registered User
Pendeldienst vanaf Hof van Hoorn

Een gratis pendelbus maakt het aantrekkelijk om op vrijdagavond (vuurwerk) en maandag (Lappendag) op het terrein van Hof van Hoorn (Van Aalstweg) te parkeren. Vanaf de Provincialeweg worden automobilisten op dit terrein geattendeerd. De pendelbus rijdt op vrijdag 15 augustus van 19.00 tot 01.00 uur en op maandag 18 augustus (Lappendag) van 7.00 tot 16.00 uur tussen Hof van Hoorn en het Stationsplein.

Extra verkeersmaatregelen tijdens de vuurwerkavond

Op de vuurwerkavond (vrijdag 15 augustus) zijn de Hoge Vest, de Westerdijk (ter hoogte van de Hulk en in de binnenstad), de Wijdesteeg en het Achterom van 20.00 tot circa 23.00 uur afgesloten voor het verkeer. Tijdens het vuurwerk geldt op de Westerdijk tussen de Lambert Meliszweg en De Hulk eenrichtingsverkeer richting De Hulk.

Laatst bewerkt:

Scav

Registered User
Op vrijdag 15 augustus is het tijd voor een knallende traditie! Vanaf het water van het Hoornse Hop wordt het mooiste vuurwerk afgestoken. Op de melodie van prachtige muziek in kermissfeer wordt het vuurwerk op indrukwekkende wijze de lucht in geschoten. De aanvang van dit spektakel is om 22.00 uur. Op de Westerdijk vindt u ongetwijfeld een ereplaats.

Laser Fireworks schiet reeds enige jaren

Laatst bewerkt:

Scav

Registered User
@hardcore0438 we doen ons best ;-)

maar er gaan er meer dan genoeg heen vanavond....dus iemand zal het zeker lukken ;-)

vuurwerkfanaat80

Registered User
Weet iemand of er nog banana flies de lucht in gaan vanavond? Ik heb gehoord dat er ivm de Rusland boycot de laatste tijd moeilijk aan is te komen. Iemand meer info? Red mohawks?

rob39

Registered User
vanavond met Michelangelo en de gezinnetjes hier geweest. Mooi en veel materiaal, doch wij vonden het geheel erg rommelig. Muziek deed het niet bij ons en het leek ook of er vuurwerk bleef staan, maar dat weet ik niet zeker ( hoorde misschien in de choreografie).

Voor 26000 euro schiet je een show als op de pyronale of een castillo als in Valencia. Geen budget meer besteden aan 20 paar speakers maar een fraaie castillo svp de volgende keer.... ;-))

De afstand tot het vuurwerk viel me reuze mee. Ik vond het echt niet te ver weg, mooi overzichtelijk en de bootjes met klein kaliber vuurwerk zoals in Cannes waren ook helemaal goed. Fantastische locatie zo aan een dijk net achter de kermis. Al met al een leuke vermakelijke avond!

Scav

Registered User
Het geluid deed het inderdaad meer niet dan wel, waardoor er van de pyromusical niet bijster veel overbleef buiten het gekwebbel van de gillende keuken meiden die naast me kwamen staan.

Er zaten mooie dingen tussen, maar het kon ook mij niet echt raken. Ik denk dat rommelig het inderdaad aardig weergeeft...

wellicht dat mijn beeld wat gekleurd is door de debiel die vanuit zijn tuin 4 pijlen over de dijk joeg in aanloop naar en na afloop van de show. Pal over het deel waar ik stond vanuit een lege fles...

Laatst bewerkt:
Bovenaan