Hoogvlieter wil geen vuurwerk meer

Moontan

Moderator
Medewerker
Hoogvlieter wil geen vuurwerk meer

HOOGVLIET - Een inwoner van Hoogvliet is niet blij met de jaarlijkse vuurwerkshow die georganiseerd wordt door de stichting Vrienden Van Hoogvliet.

Dat blijkt uit een burgerverzoek die deze Hoogvlieter heeft ingediend bij de gebiedscommissie. Daarin wordt gepleit voor het intrekken van de subsidie aan de stichting.

Te lezen valt: “Ieder jaar valt hier weer een brief in de bus met de mededeling dat voor mijn deur een vuurwerkshow zal worden gegeven. Een ramp voor onze dieren en daar naast is lang niet iedereen gecharmeerd van vuurwerk. Veel mensen vinden het een ramp met oud en nieuw en willen absoluut niet later in het jaar nogmaals met deze ellende geconfronteerd worden. Stop deze gesubsidieerde overlast!”

Onder andere bij het Midzomerfeest met de taptoe dit jaar was er een vuurwerkshow in Hoogvliet.

http://www.dichtbij.nl/bar/regionaal-nieuws/artikel/4088190/hoogvlieter-wil-geen-vuurwerk-meer.aspx#

jorschip

Registered User
Waarom is dit nieuws, dan kan je net zo goed zeggen. Hoogvlieter wil vuurwerk, alsof elke hoogvlieter tegen het vuurwerk is. Ik kan ook een onderzoek maken met daarin alleen mensen vragen die voor vuurwerk zijn, krijg je een heel andere uitslag.

Te lezen valt:

''Ieder jaar valt hier weer een brief in de bus met de mededeling dat voor mijn deur een vuurwerkshow zal worden gegeven. Een pracht voor onze kinderendieren en daar naast zijn veel mensen gecharmeerd van vuurwerk. Veel mensen vinden het een geweldig met oud en nieuw en willen absoluut later in het jaar nogmaals met dit spektakel geconfronteerd worden.''

Bovenaan