• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Hoogvliet 23-06-2007

san quinton

Registered User
Waar - Hoogvliet (Rijkseplein, de parkeerplaats voor de dorpskerk).
Wie - Wagenvoort Pyrotechnics
Tijd - 23.00 uur
Datum - 23-06-2007
Type Vuurwerk - Consumentenvuurwerk, veel!!
 
Vandaag zijn we even in Hoogvliet gaan kijken bij de opbouw voor de show van vanavond. We werden weer eens vriendelijk ontvangen door de mannen van Wagenvoort (:bigsmile: ). Omdat het weer in Rotterdam E.O er niet echt goed uitziet moesten ze alles verpakken in plastic zakken waardoor ze nog niet konden beginnen met het opstellen van de spullen.

De show bestaat net als elk jaar uit veel consumenten potten (<300gram) en worden per post per 3 geschoten. Het vuurwerk staat verdeeld over 4 posten wat betekend dat een hoop potten vanavond per 12 tegelijk zullen knallen. We hebben zo een 8 collecties voorbij zien komen waaronder spullen van Broekhoff, B & W, Broekhoff, Wolff en Pro line.

De finale bestaat uit zo een 36 a 40 potten dus het wordt weer een lekker kwartiertje kruitsnuiven. Ik verwacht weer een hele leuke show. Film zal morgen online staan!!!

DSC_0747.jpg


DSC_0748.jpg


DSC_0754.jpg


DSC_0759.jpg


DSC_0763.jpg


DSC_0766.jpg


DSC_0768.jpg


DSC_0775.jpg
 
Ook ik ben van de partij.
De foto's zien er goed uit en zoals Tony het beschrijft: Het zal een spektakel worden.
Heb er zin an!
 
Hele nette foto,s Poziloc.
De een na laatste foto maakt op mij bijzondere indruk.
Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
Mooi gedaan.
 
Back
Bovenaan