Homemade Kitchen Fireworks
M MrXtremeFireworks Registered User 9 maart 2013 #3 smilli zei: Fake, gewoon videobewerking. Klik om te vergroten... Dat had ik nog niet gezien!!:tounge: Let ook op dat hij ineens een ander shirt aan heeft en het licht ineens aan gaat na de 'explosie'.
smilli zei: Fake, gewoon videobewerking. Klik om te vergroten... Dat had ik nog niet gezien!!:tounge: Let ook op dat hij ineens een ander shirt aan heeft en het licht ineens aan gaat na de 'explosie'.
smilli FPM Filmer 9 maart 2013 #4 MrXtremeFireworks zei: Dat had ik nog niet gezien!!:tounge: Let ook op dat hij ineens een ander shirt aan heeft en het licht ineens aan gaat na de 'explosie'. Klik om te vergroten... Jonguh wees maar blij dat ik je erop attendeerde anders had je het nooit gezien:tounge:
MrXtremeFireworks zei: Dat had ik nog niet gezien!!:tounge: Let ook op dat hij ineens een ander shirt aan heeft en het licht ineens aan gaat na de 'explosie'. Klik om te vergroten... Jonguh wees maar blij dat ik je erop attendeerde anders had je het nooit gezien:tounge:
M MrXtremeFireworks Registered User 9 maart 2013 #7 smilli zei: Jonguh wees maar blij dat ik je erop attendeerde anders had je het nooit gezien:tounge: Klik om te vergroten... Nah, ik kende het filmpje al :hehe!:
smilli zei: Jonguh wees maar blij dat ik je erop attendeerde anders had je het nooit gezien:tounge: Klik om te vergroten... Nah, ik kende het filmpje al :hehe!: