Hoek van Holland (Last minute)

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
waar: Hoek van Holland op het strand
wie: Dream Fireworks
wanneer: vanavond rond elven
wat: profshow, er werden 3" rekken uitgeladen.

De show wordt geschoten na afloop van een concert van Kane

Shinji zei:
ben net even wezen kijken, maar verwacht geen grote show. De mannen van DF waren net de rekjes aan het uitladen, meest 3". Ook de candlewaaier is weer aanwezig. Echter de afstand tussen het vuurwerk en het feestterrein is zo groot, dat er voor de freak weinig lol te beleven zal zijn en ik vrees dat ze de pier dichtgooien, zodat je van die kant ook weinig zal zien.

shinji

Moderator
Medewerker
kort maar krachtig. Vond het een alleraardigst showtje, de lucht was van onder tot boven vol. Maar 5 minuten is natuurlijk niet echt lang.
Voordeel was wel weer dat we ( kwam een paar jongens tegen, die speciaal voor het vuurwerk uit Zierikzee kwamen, dat zijn de echte he) lekker dichtbij stonden.

PyroPlop32

Registered User
oh was het wel bijzonder dan ? ( het was idd wel ver weg )

dan heb ik echt een topshow gemist ...:cry:

worden er ook zulke topshows op scheveningen geschoten dit jaar ?

Laatst bewerkt:

oerendhard

Registered User
gewoon even gaan kijken lijkt me PyroPlop32
is voor jou ongeveer 10 min? waar hebben we het over:toung:
tuurlijk zijn de shows in Scheveningen goed/leuk.
ik zou het wel weten :blink1:

PyroPlop32

Registered User
idd 10 minuutjes, maar de moeite niet waard gewoon.
en ja ik ben er vaak genoeg heen geweest om dat te beamen.

beetje jammer allemaal.

PyroPlop32

Registered User
er komen 300.000 ( !!!!!! ) bezoekers...waarom zou ik het dan zelf moeten sponsoren ?
of mag ik soms niet zeggen dat het gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is ?

Sweet Laker

Registered User
Of Hoek van Holland net zo spectaculair was als Scheveningen kan ik niet goed beoordelen aangezien ik alleen Scheveningen van heel dichtbij heb gezien afgelopen vrijdag. Maar als de show in Hoek van Holland gelijk was aan de show in Scheveningen dan werd er een leuke show geschoten.
Mogelijk met wat op/aanmerkingen, maar het publiek in Hoek van Holland heeft dan in ieder geval plezier gehad met het vuurwerk.

Bovenaan