Hoe zit het nou met de Rijswijkse Vuurwerkhal?

Shenanigan

Registered User
Ik krijg de hele tijd het idee dat de Rijswijkse vuurwerkhal een superzaak is, maar op hun website staan heel weinig produkten. Zo hebben ze maar 11 cakes tot 500 gram in hun assortiment. Ze hebben ook geen actiekorting, alleen gratis vuurwerk.

Heb ik een verkeerd beeld van de Rijswijkse Vuurwerkhal, of komt het echte werk nog? En wat is dan het echte werk?

Pancake77

Registered User
Ik gok vuurwerk, nee serieus ben niet bekend met ze, maar lees wel altijd dat het top moet zijn, dus afgaand op de meningen zal dat wel snor zitten.

GMP82

Zilveren Member
De rijswijkse vuurwerkhal onderscheid zich door producten selectief in het assortiment te nemen. Ze pogen dus al een goede voorselectie te maken van goed beoordeelde producten.

Ze hebben inderdaad een actie met gratis vuurwerk (wel beduidend meer gratis vuurwerk dan je elders krijgt), alleen zijn bij grote bestedingen kortingsacties nuttiger ivm keuzevrijheid van het "gratis vuurwerk". Dit jaar hanteren ze dit wel bij bestellingen boven 800€, 35% uitzoeken uit bonfire en china red. Niet verkeerd dus. Maar niet 100% vergelijkbaar met 123vuurwerk e.d. die jij bedoelt.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik krijg de hele tijd het idee dat de Rijswijkse vuurwerkhal een superzaak is, maar op hun website staan heel weinig produkten. Zo hebben ze maar 11 cakes tot 500 gram in hun assortiment. Ze hebben ook geen actiekorting, alleen gratis vuurwerk.

Heb ik een verkeerd beeld van de Rijswijkse Vuurwerkhal, of komt het echte werk nog? En wat is dan het echte werk?

Hier: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/zuid-holland/34936-de-rijswijkse-vuurwerkhal-2011-folder.html kan je hun folder bekijken.

Verder sluit ik me aan bij Givemepowder hij heeft het juist verwoord.

Shenanigan

Registered User
Maar is 11 cakes tot 500 gram, 12 tot 400 gram en 17 tot 200 gram niet een heel smalle selectie voor zo'n grote zaak?

Het is geen kritiek he, ik snap het gewoon niet.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Maar is 11 cakes tot 500 gram, 12 tot 400 gram en 17 tot 200 gram niet een heel smalle selectie voor zo'n grote zaak?

Het is geen kritiek he, ik snap het gewoon niet.

Het zijn er meer hoor, kijk de folder maar. Tevens vind ik dat je je niet blind moet staren op die 500 gram. Er staan in zijn folder genoeg potten die net de 500 gram niet aantikken maar ergens tussen de 450 en 499 gram zitten. Ik vind dit eerlijk, er zijn zat merken die dit allemaal bestempelen als 500 grammer terwijl ze dit niet zijn.

Ik tel zo ff gauw in de folder 56 potten die boven de 200 gram zitten. Vind ik toch niet verkeerd.

Shenanigan

Registered User
Vonk, ik had ze geteld op de website, niet in de folder. Toen ik mijn reactie postte kwam die onder die van jou. Het zijn er dus meer dan ik denk, maar ik snap de gedachte denk ik nu. Ze bieden gewoon alleen de betere cakes aan, dus wat je bij hun koopt is altijd goed. Dat is volgens mij een sterke formule, alleen ik had er juist lol in om alles zelf uit te zoeken en dan zoveel mogelijk korting te vinden. Maar daar heeft niet iedereen tijd voor en zin in.

GMP82

Zilveren Member
Mensen moeten zich inderdaad niet blind staren op 500 gram. Er zijn veel (zo niet de meerderheid) cakes die geen maximale vulling hebben, maar vele malen beter zijn dan de cakes die wel 450-500 gram vulling bevatten.

Met als bonus, dat die (betere) cakes vaak nog goedkoper zijn dan de max gevulde.

Shenanigan

Registered User
Even 'for the record' ik staar me niet blind op die 500 gram hoor. Het was bedoeld als illustratie van het -in mijn ogen- kleine assortiment van de Rijswijkse Vuurwerkhal, wat ik niet begreep. Ik had ook de cakes van 200 en 400 gram geteld.

Offtopic: GiveMePow(d)er, wat zijn volgens jou die cakes die niet de maximale vulling hebben en wel vele malen beter zijn? Ben altijd benieuwd naar goede ideeën.

kaassie

Registered User
De rijswijkse vuurwerkhal heeft een leuke selectie staan met veel gratis artikelen erbij.
Ik ga er elkaar wel even wat halen maar helaas hebben ze daar niet de echte korting.

shinji

Moderator
Medewerker
Voor een grootgebruiker als ik zou de RVH DE winkel moeten zijn, helaas is de smaak van Frits totaal mijn smaak niet. Frits gaat meer voor t grote publiek, alwaar hij natuurlijk groot gelijk in heeft. Maar 1 ding is zeker, 35% uitzoeken is gewoon helemaal goed

Bovenaan