Hoe werd je wakker op oudjaarsdag 2011?

D

Deleted member 17038

Guest
Omdat die van mij volgensmij heel goed start

08:11 <Anihalas> gaat de wekker, draaien ze je favoriete liedje in serious request
08:11 <PyroPlop32> en dat is ?
08:13 <Anihalas> narcotic van liquido
08:15 <Anihalas> ze hadden me ook nog geprobeerd te bellen, tja telefoon is niet luid genoeg
08:15 <Anihalas> wow dit word vast de beste oudjaarsdag ooit als het zo begint

Ik ben nu heel blij, klaarwakker helemaal klaar om te gaan!

astronaut123

Registered User
Rond 7 uur met een gevoel van kl*te zooi het plenst. Maar nu is het lekker droog en probeer de komende anerhalf uur te doden met herhaling van een saaie sitcom en dit erg leuke forum.

MARSL

Registered User
Ik werd om 06:00 wakker omdat mijn dochter van 1,5 maand trek had... Alleen kon ik niet meer slapen, word een lange dag...

Een beetje kerel gaat gewoon door ;) Van het buiten zijn wordt je wel wakker. Ben al 3 dagen vroeg wakker en zelfs de kinderen slapen langer dan ik ;)

jelles9

Registered User
ik werd wakker van mezelf;p
op de klok gekeken is het nog maar half 9, het is elk jaar het zelfde zo vroeg wakker terwijl je tot half 10 had willen slapen.
maargoed iedereen veel plezier vandaag.
gr j

Tony

Administrator
Medewerker
Iets te vroeg maar niks aan het handje, want voor het eerst sinds jaren sliep ik voor 1uur!!

Bots!

GMP82

Zilveren Member
Welke keer bedoel je? Was om 4u wakker, om 5u, om 6u weer, en toen half 8 er maar uit gegaan.

Ofwel, ruk geslapen, projecten 100x nagelopen en aangepast.

Wordt een dag functioneren op adrenaline e.d. of kijken of ik vanmiddag nog uurtje ken tukken (maar die kans is klein).

rinsje007

Registered User
werd eerst ff wakker met een raar gevoel
het was ontzettend stil maar naar een paar minuten hoorde ik weer knallen, keek naar mijn collectie en de smile was weer helemaal tterug op mijn gezicht.
wel hier net de hele pot onder gekakt van de spanning.
veel plezier iedereen!!

Bovenaan