hoe steek je dit af:

nero

Registered User
foto 1-2-3 Het is een strijker..
Zit een geel kopje op, deze strijk je langs een luciferdoosje...
Vervolgens weggooien :)
foto 4 moet voorzien zijn van een lont..

Laatst bewerkt:

maartenvincent

Registered User
Gewoon een strijkvlak van een luciferdoosje er langs halen. Ik kan me niet voorstellen dat je niet weet wat een strijker is.
Heeft nero trouwens ook al uitgelegd ;).

Davis

Registered User
De gele strijkerkop strijk je langs een luciferdoosje, het is ongeveer hetzelfde spul als het kopje van een lucifer. Het gaat branden, en vervolgens gooi je hem snel weg.

DioR

Registered User
Of gewoon in een emmer water gooien en daarna de prullenbak in. Ik gebruik ieder geval geen spullen waar ik niet van weet hoe ik ze moet gebruiken/aansteken.

Red Eagle

Registered User
Jeetje mensen dit is gewoon een fonteintje met silver of goud vuur.
Het stelt allemaal niks voor paar beetje gouden vonken regen.
Gewoon in de hand houden is het advies.
En dus afstrijken via een luciferdoos of met aanstekr aansteken.

Makkelijk man dat youtube!!

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Jeetje mensen dit is gewoon een fonteintje met silver of goud vuur.
Het stelt allemaal niks voor paar beetje gouden vonken regen.
Gewoon in de hand houden is het advies.
En dus afstrijken via een luciferdoos of met aanstekr aansteken.

Dat zag ik al aan de foto's dat het fonteintjes waren. Heb ze zelf ook in de schappen zien liggen.
Alleen snap ik niet dat men zomaar iets koopt, waarvan je niet eens weet wat het is en hoe je het moet gebruiken.
Nu is het een fonteintje, de volgende keer heeft hij een pirat in zn hand en denkt hij dat het een fonteintje is...

trimbaard

Registered User
Dat zag ik al aan de foto's dat het fonteintjes waren. Heb ze zelf ook in de schappen zien liggen.
Alleen snap ik niet dat men zomaar iets koopt, waarvan je niet eens weet wat het is en hoe je het moet gebruiken.
Nu is het een fonteintje, de volgende keer heeft hij een pirat in zn hand en denkt hij dat het een fonteintje is...

En weg is zijn hand. Als je het niet weet, lekker laten liggen, kan er ook niets fout gaan.

Bovenaan