Hindoe 3.000 Original and Bonbridge

Viber

Registered User
Wat is nou het verschil tussen de hindoe rollen van Original Fireworks en die van Bonbridge, zit het hem in de knal? Of in de regematigheid van de knallen? Of zijn de rollen van Bonbrigde betrouwbaarder?

Alvast bedankt,

Viber

Anthony_bomb.

Registered User
Ik heb eens een filmpje gezien van de Hindoerol van Orginal, en dat tempo is echt om van te janken.. ook leek het er een aantal keer op alsof de mat wilde stoppen, en daarna weer langzaam op gang kwam. Maar dit hoeft natuurlijk niet aan de mat te liggen, het kan ook zijn dat de eigenaar van deze Hindoerol er niet zorgvuldig mee om is gegaan en hem op een vochtige plek had liggen.. of mischien was de straat wel nat waarop deze mat werd afgestoken wel nat ? Afin, ik zal zo dalijk even het filmpje voor je posten!

EDIT: hier heb ik het filmpje voor je, het is geen directe link, maar het is het linkse filmpje van de derde rij van boven! ;
http://xthost.info/petervw82/

Met de Hindoerollen van Alpeco/Bonbrige heb ik enkel ervaring met de 1.000 shots.. knalde in een rap tempo weet ik me nog goed te herinneren en verder zag de mat er ook netjes uit.

Anthony

Laatst bewerkt:

Viber

Registered User
Oke heel erg bedankt alvast! Maar de Hindoerol 1.000 is volgens mij te vergelijken met de 3.000 dacht ik.

vuurwerker

Registered User
Twee jaar terug had ik de bonbridge versie en vorig jaar de original. Mijn persoonlijke herinnering is dat beide hindo rolletjes kwalitatief gewoon goed zijn. Vorig jaar had ik 4 stuks van de original hindo 3000 (met het bloemmetjes-motief), en ik moet zeggen dat deze gewoon erg goed waren, constante snelheid, lekkere flits-knallen en goed eindbom.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er vaak voorbarige conclusies getrokken worden op basis van een enkel filmpje. Om de vraag te beantwoorden welke het "beste" is zou je er bv. 10 van elke versie langs elkaar kunnen testen. Uit zo'n (kostbaar) onderzoekje kun je dan uiteraard wel goede conclusies trekken. Ik zou zeggen, koop gewoon die hindo die je tegenkomt, ze zijn waarschijnlijk allebij gewoon goed...

miguel 0172

Registered User
vuurwerker zei:
Twee jaar terug had ik de bonbridge versie en vorig jaar de original. Mijn persoonlijke herinnering is dat beide hindo rolletjes kwalitatief gewoon goed zijn. Vorig jaar had ik 4 stuks van de original hindo 3000 (met het bloemmetjes-motief), en ik moet zeggen dat deze gewoon erg goed waren, constante snelheid, lekkere flits-knallen en goed eindbom.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er vaak voorbarige conclusies getrokken worden op basis van een enkel filmpje. Om de vraag te beantwoorden welke het "beste" is zou je er bv. 10 van elke versie langs elkaar kunnen testen. Uit zo'n (kostbaar) onderzoekje kun je dan uiteraard wel goede conclusies trekken. Ik zou zeggen, koop gewoon die hindo die je tegenkomt, ze zijn waarschijnlijk allebij gewoon goed...
Zijn allebij i.d.d goed,bij a.v.p hadden ze ook problemen met het ene merk dat ze vaak uit gingen,volgens mij ligt dat gewoon aan de natte/vochtige ondergrond.heb ze van original en bonbridge afgestoken nooit probemen.

Mind Controller

Registered User
Afgelope jaar heb ik 2 hindo 3000 rolle van Bonbridge afgestoke, 1 daarvan ging lkkr maar de ander daar intege die liep al wat moeizaam, ging de eind bom nie af|:(
dat was wel ff dik bale maarjah verder vindt ik het wel een rolletje dat leuk is om er bij te hebben:)

Toedels:w

Bovenaan