Hier kan voor mij geen professionele show tegenop

ReFa

Registered User
Let wel, ik hou ook van professionele shows, maar met Oud en Nieuw is DIT het gevoel.
Het vuurwerk is overal gevoel. De meesten van ons hier kennen dat wel.
Beelden als deze boven Hoofddorp zijn gemaakt en overal in het land gemaakt hadden kunnen worden,
dat is oud en nieuw voor mij. Professionele shows doen ze maar op 1 van de andere 364 dagen!

Vuurwerk023

Registered User
Helemaal mee eens, ik moet het vuurwerk zelf kunnen afsteken en de dagen ervoor alleen al zijn een feest voor mij.
Geef dan maar een show 1 januari, dat is toch al een depressieve dag.

magnolia

Registered User
wat dat betreft begin ik een hekel te krijgen tegen die professionele shows .
puur omdat daar de laatste tijd een vervelend sfeertje omheen begint te hangen .
sterker nog het kwam als de nieuwste trend in het nieuws .
nee hoor ik zie zo n show niet als een vervanger voor mijn feest .
En als ik als vrijwilliger voor een schiet bedrijf ga werken, krijg je waarschijnlijk alleen maar het zware rotwerk te doen .
het is dan misschien ook veel veiliger om het te laten doen maar ook zo betuttelend .
want mij betreft mogen mensen best naar zo n grote show toe, maar laat mij lekker mijn gang gaan .
want anders pak je mijn uitlaatklep af .

]-[arry

Registered User
Ik deel je mening volledig. Je ziet de trend in het nieuws dat ze aansturen op professionele shows.
Wat je hier ziet is echt geweldig, helemaal omdat een groot gedeelte van Nederland het gezamenlijk viert en niet het feestje voor je wordt georganiseerd maar dat je het feest zelf maakt. Heel bijzonder en hopelijk eindigt het nooit. Ik heb geen enkele behoefte om op een veld tussen de mensen te staan om vervolgens te kijken naar een volledig gecoördineerd showtje.

De sfeer van totale chaotische viering is onbeschrijfelijk. Als kind kon ik hier al maanden naar uitkijken en nu vind ik het nog steeds geweldig.

Bovenaan