Het weer

Poziloc

FPM Hangouderen
Vaak is de temperatuur wat hoger dan die voorspellingen zeggen......uiteraard zijn dit temperaturen in de schaduw en in de wind.

Tony

Administrator
Medewerker
Voor een serieuze voorspelling van het weer kun je beter hier kijken. Dit is het weerbericht van de Agencia Estatal de Meterologia in Spanje. Hier is een uitgebreide voorspelling te vinden van het weer in Valencia en een stuk betrouwbaarder dan de link van Tony. :hehe!:

vooruitzichten zijn goed!

http://www.aemet.es/en/eltiempo/prediccion/municipios/valencia-id46250

Nooit problemen gehad met bovestaande en ook niet met weatherPro op de foon.
Meestal zitten die wel heel erg in de buurt.

Souflakie

Registered User
Kan misschien ook komen omdat het eigenlijk altijd mooi weer is in Valencia. Het weer is dan ook wel het laatste waar ik me "zorgen" over maak in Spanje.

Tony

Administrator
Medewerker
Kan misschien ook komen omdat het eigenlijk altijd mooi weer is in Valencia. Het weer is dan ook wel het laatste waar ik me "zorgen" over maak in Spanje.

Nou, de laatste 3 jaar hebben we eigenlijk iets teveel slechte dagen gehad vergeleken met de jaren ervoor.
Regen, Harde Wind en koud! Hoop dat het nu net zo mooi blijft als de afgelopen week is geweest.

Souflakie

Registered User
Moet je ook maar niet zo vroeg gaan. Hahaha. Wij zijn altijd pas op de 16e in Valencia en in de 4 jaar dat we gaan kan ik me maar 1 dag herinneren die slecht was. Althans een dag waarin er langere tijd regen is gevallen en het ook maar een graad of 14-15 was. Voor de rest alleen prachtig weer. Vorig jaar wat het zelfs 5 dagen lang geweldig weer met een temperatuur tot 24 graden. Er zat alleen wel veel verschil in de temperatuur s'nachts. Ene jaar stond je bij wijze van nog in een t-shirt en het andere jaar met een dikke jas aan.

We gaan het weer meemaken dit jaar. Nog anderhalve week te gaan. Viel me trouwens op dat het behoorlijk bewolkt was in Valencia als je de beelden van de mascleta zit te kijken. We gaan gewoon voor een strak blauwe hemel een een graadje of 21 en niet te veel wind!

jetztgehtslos

Registered
Als ik de temperaturen bekijk, dan vind ik het moeilijk om te bepalen wat voor kleding ik hier nu voor nodig heb.
Trui lijkt mij enigszins warm overdags, maar in de nacht misschien te fris.

Kunnen jullie hier tips over geven misschien?

Tony

Administrator
Medewerker
Als ik de temperaturen bekijk, dan vind ik het moeilijk om te bepalen wat voor kleding ik hier nu voor nodig heb.

's avonds /'s nachts is het fris!
Meestal heb ik dan gewoon een dikke jas aan.

smilli

FPM Filmer

Ik loop overdag in me t-shirt en s'avonds een vest met een dun zomerjasje er overheen en dat is voor mij altijd genoeg geweest.

TheSnake

Registered User
Inderdaad vanaf de 19e kans op regen, dat hadden we helaas 2 jaar terug ook!

Verder ziet het er wel oke uit, ik ga er vanuit dat de voorspellingen nog wel bijtrekken.

Bovenaan