Het Weer 31-12-2013

wit1704

Registered User
In Den Bosch (want daar was ik dit jaar te gast) was het prachtig weer. In de vooravond goed kunnen stoken. Kleine show voor de kinderen.

Helaas rond 23:00u begon het het mot/regenen. Maarkon de cakes prima aansteken. Een heel klein beetje wind was prima om de rook wolken te doen verdrijven.

Iedereen de beste wensen voor 2014 in goede gezondheid!

p-aart-y

FPM Hangouderen
Overdag 3 hele kleine buitjes gehad maar die waren zo weer voorbij. Verder af en toe de zon nog gezien. Er werd 2 weken lang windkracht 4 voorspeld maar dat waren af en toe vlagen de rest van de tijd ongeveer windkracht 2 schat ik. In de avond begon het rond 22.00 te regen geen dikke buien maar je werd wel nat. Net na 00.00 uur werd het droog en hebben wij geen regen meer gezien. Wij hebben het echt getroffen want de vooruitzichten voor hier waren af en toe ronduit beroerd.

Moontan

Moderator
Medewerker
In Hilversum hele avond regen. Motregen. In de vooravond voorzichtigheidshalve weinig afgestoken.
Om 00.00 uur nog steeds motregen, maar gelukkig geen enkele weigeraar.

Cryptonite

Registered User
De vooravond was hier toch wel redelijk nat, dus eigenlijk alles bewaard voor de jaarwisseling. Om 00:00 miezerde het heel zachtjes, niet storend. Alles is goed de lucht in gegaan dus ik heb niks te klagen!

Smeer

Registered User
Hele dag geen regen gehad! Ik was om 20 voor 1 klaar met stoken, toen begon het heel licht te 'miezeren'.
Helemaal goed!! :lub: drenthe

Wolff_freak7

Registered User
Rond de klok van 00:00 regen gehad maar ik heb het nauwelijks gemerkt. De drang om vuurwerk af te steken deed een hoop dingen vergeten.

benz

Registered User
Ondanks mijn eerdere bezorgde uitspraken over het weer op de 31ste en de jaarwisseling mag ik toch achteraf gezien absoluut niet klagen.

Overdag droog gehad lekker stoken met flink wat artillerie, en carbid schieten.
De temperatuur was ook prima te doen of kwam dat omdat we een best kampvuur naast ons hadden branden ;-)
Eind van de middag al mooi wat siervuurwerk afgestoken met helder weer wat ook zo bleef gelukkig de wind was kalm.

Tegen 23:50 voelde ik druppels!! SHIT/NEE/BAH/TERROR. Ik baalde met mijn 33 levensjaren als een klein kind.
12 uur? Droog, helder,weinig wind en dat tot 01:15 toen ging het regenen en de wind wakkerde aan.

Kort samengevat wij hebben het in Enschede prima gehad qua weer niks te klagen echt TOP.

Het vuurwerk was dit jaar ook top, wisselende assortimenten met hoog fun en OOH/AAAH gehalte.

Heb nog foto"S gemaakt van mijn collectie en zal die hopelijk spoedig hier toevoegen of elders op forum.

flyineddy

Registered User
Ongeveer zelfde verhaal als Booze, gewoon goed weer gehad.
Inderdaad 's avonds rond 22.00 uur wat gesputter gehad.
Daarna droog en vrijwel geen wind. Hier (10km ten oosten van Emmen) begon het pas rond 1.30 wat te regenen.

Eddy.

Bovenaan