Het Pannekoeken lijstje 2011/2012

Pancake77

Registered User
Zo ik moet er ook aan geloven, mijn eerste lijstje op FPM :hehe!:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/33102

De foto's hop hop, billenkoek van de vrouw heb ik mogen incasseren :hehe!:
Nu de show nog maken, ben er ff zoet mee!

sam1245y.jpg

sam1243i.jpg

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Eindelijk!
Ik zou minder Treasure island nemen en meer Gorgeous of andersom. Het zijn nagenoeg dezelfde cake's de Gorgeous heeft alleen meer schoten en een iets ander tempo.
Daarnaast zou ik nog eens naar de Miracle ed. van Bonfireworks kijken, hele mooie blokjes voor weinig! Dan kan je die Cape town ook weg laten. Leuk ding maar zou er niet voor omrijden.

smilli

FPM Filmer
Ik zie alleen de cape town van wolff staan, niet dat daar iets mis mee is maar de toppers van wolff vind je niks of?
Verder een hele leuke lijst, ga je veel plezier aan beleven pannekoek:hehe!:

Pancake77

Registered User
@ Smilli, ik weet ook niet zo 1,2,3 waar die vandaan komt hehe, vergeten te verwijderen denk ik.
Wolff heeft veel goed spul maar zover ik weet niet in de collectie van Stienen :( dus dat wordt het niet dit jaar.
Voor de rest zijn alle kleine potjes speciaal voor de aanloop richting 0.00 :p

@ Painkiller, zoals ik al aangaf staat het gehele lijstje(Stienen) ter discussie, nadat we de gehele collectie en korting weten zal er gemint/geplust worden. Ook zal ik artikelen strepen en toevoegen ga ik vanuit. ( Jouw advies hierin kan ik gebruiken wegens je ervaring)
Ik had Ron nog gemailed voor de folder, deze stuurt hij toe!! De website had wegens problemen enige vertraging opgelopen, ze hopen eind van de maand online te zijn.

@ Bloodveins, jep alles tegelijk de lucht in raggen met wat knalpotten!!

painkiller

Registered User
We zullen het woensdag wel horen.
Ben ook vooral benieuwd naar de complete collectie. Vorig jaar had hij namelijk ook enkele Wolf artikelen zoals de Silver salute voor iets van €16,=

Shenanigan

Registered User
Mooi lijstje Pancake. Goed dat je de Monster Jam en Jaloers hebt. Lijken me supertoppers. Ben heel benieuwd hoe die bevallen.

Het viel mij het meest op dat je niks van Wolff erop hebt staan, terwijl die uit de poll komt als importeur met het beste vuurwerk. Ligt zeker aan waar je het koopt. Heb je wel een goeie korting kunnen krijgen?

Ga je alles één voor één afsteken?

Pancake77

Registered User
Mooi lijstje Pancake. Goed dat je de Monster Jam en Jaloers hebt. Lijken me supertoppers. Ben heel benieuwd hoe die bevallen.

Het viel mij het meest op dat je niks van Wolff erop hebt staan, terwijl die uit de poll komt als importeur met het beste vuurwerk. Ligt zeker aan waar je het koopt. Heb je wel een goeie korting kunnen krijgen?

Ga je alles één voor één afsteken?

Voor de Wolff vraag zie reactie Painkiller hierboven.

De MJ en Jaloers zijn prijzig maar echt super moet ze hebben, voor de Jaloers heb ik mijn vriendin zover gekregen deze te bekostigen( heb hem wel tegen 25% korting, dit geldt voor alles van Marijn/Beko)

Het grootste gedeelte waarvan ik meer dan 1 van heb, gaat in een showtje waarvan de MJ of Jaloers de finale van de finale wordt na een rits knalcakes ( is eens wat anders), zit nog te puzzelen hoe ik dit ga bewerkstelligen.

De rest van de korting gaat morgen besproken worden, dan gaan Painkiller en ik om tafel met Ron ( stienen) voor het "samen vuurwerk kopen in Limburg topic"

Booomy

Registered User
Mooie lijst Pancake. Niks meer aan doen. Ik ben ook benieuwd naar je eigen ervaring van de MJ. Hoop dat het een btj wil lukken morgen met de korting's actie. Gr Booomy

Pancake77

Registered User
Na geschuif en getwijfel hier en daar wat aangepast, de Limburg actie heeft het niet makkelijker gemaakt.

Voor 99% ben ik nu zeker van deze lijst!

Nu een gedeelte nog smeden tot een leuk showtje en de rest los de lucht in jassen, mijn buren mogen blij zijn geloof ik :hehe!:

D

Deleted member 17038

Guest
billenkoek van de vrouw heb ik mogen incasseren :hehe!:

Was het lekker?
En wat vind je kat van al het vuurwerk? Of zit die daar vanwege de lege dozen? (katten en lege dozen=vaak leuk)

On topic: Mooie collectie! Mooi pijlenrek ook! Wat ligt er op de grond naast die aftershocks? (niet die rol)

Laatst bewerkt door een moderator:

RowdyO

Banned
die billenkoek had ik der ook wel voor over als dat enige is en niks er tegen over staat;) maar mooie collectie je gaat zeker vermaken

Bovenaan