Het is zo ver

myrmidon

Registered User
31 december is hier mannen! Veel plezier vandaag!!! en een veilige jaarwisseling gewenst!! Today is the day the big boys play ^-^

bridge

Bronzen Member
Ja mensen. Daar is de dag der dagen. Nu eerst nog een aantal uren woelen in bed. Iedereen genoeg oxazepam om te slapen? :hehe!:

D

Deleted member 17038

Guest
Iedereen veel succes en plezier toe gewenst en doe het veilig! En ook veel plezier met jullie vuurwerk toegewenst natuurlijk :hehe!:

Derck1986

Registered User
Nog druk bezig en voor mij voeld nog aan of nog niet de dag is. (hoppelijk kan ik slapen) bijna 30 maar lig nog steeds wakker.
wel is alles hier bijna af pfff.

Veel plezier medefreaks, doe alles safe en denk aan de mensen om je hen. Geef niet meer redenen voor klagen. Maken er een mooi show zodat volgend jaar naar je uitkijken ivp van weg kijken.

Snokkie

Registered User
Iedereen een geweldige dag! Doe voorzichtig, hou je hoofd erbij en geniet van je vuurwerk en van alle geweldige mensen om je heen. Alvast een gelukkig, gezond en knallend 2015!

KoenL

Registered User
Yes, het gevoel komt wat laat maar het is er! Morgenochtend de laatste voorbereidingen treffen en dan gaan we los! Veel plezier iedereen en doe voorzichtig!

Toon, FPM crew en alle members...thanks voor de inzet dit jaar!

flyineddy

Registered User
Iedereen een plezierige, gezellige en veilige oudejaarsdag toegewenst!
Dat de dag maar zo lang mogelijk mag duren! (maar wel positief!) :hehe!:

Doe voorzichtig, hou je hoofd erbij en geniet van je vuurwerk en van alle geweldige mensen om je heen.
Daar zou ik mee oppassen. :tounge:

Eddy.

Awtw

Registered User
Zo op bed en hopelijk er vroeg af, heb namelijk nog heel veel te doen qua doorlonten en dergelijke...

Veel plezier, geniet er van!

sprinkhaan

Registered User
De honden zo naar het honden hotel brengen,bier koud leggen, vrouw gaat haar hapjes doen,even op de bank power nappen en dan alles bij elkaar rapen en naar het feest adres...stoken. Veel plezier allemaal en doe voorzichtig !

Bovenaan