Het grote Girandola Topic

stef

Member
Ik dacht laat ik eens een topic maken waar we alle filmpjes en foto's over girandola's kwijt kunnen.
En dan bedoel ik alleen maar girandola's en niets anders.
leuk om na verloop van tijd hier in dit topic te kijken wat er zoal te zien is over dit bijzondere stukje vuurwerk.
Ik ben per slot van rekening niet voor niets GIRON.
ik trap af met een van mijn favorieten. :hehe!::happy::embarrased::tounge:

Laatst bewerkt:

nitraat4life

Registered User
Toen ik de titel van dit topic las dacht ik meteen aan het bovenstaande filmpje wou hem al meteen erbij zoeken om te posten maar je was me al voor!

Zijn bloedmooie dingen maar volgens mij verschrikkelijk moeilijk om te maken en ik denk ook heel duur al wil je ze kopen, heb een paar jaar geleden het een en ander gehoord dat ze in het illegale circuit te krijgen waren alleen verder niks meer over gehoord jammer, mooi stuk vuurwerk

Hier nog een foto:

Girandola2.jpg

tha-pyromaniac

Registered User
Ik kwam op internet, deze twee filmpjes, tegen:

Op filmpje #1 is goed te zien, hoe zo'n girondola er uit ziet en op filmpje #2 wordt deze dan ook afgestoken.
D'r zit een flink tempo achter en die shell geeft een prachtig ringboeket.

pyro-bobby

Registered User

Is van vuurwerkpunt, geen idee of ik deze mag plaatsen.
Zo niet, excuus daarvoor.

Wat een prachtig stuk vuurwerk, maar zo gevaarlijk!

PyroPlop32

Registered User
Gooi het topic dan in een andere categorie ( Prof vuurwerk -> Girandola's bijv ), tevens zie ik een filmpje staan van zo'n ding in een smal straatje.

die dingen van de PGI, prachtig spul allemaal, had ze al eens gezien op Youtube.

stef

Member
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er een filmpje is van een Ricasa girandola.
Rustige opstijging met veel glitters.
Het liefst een van redelijk dichtbij.
Ik ken ze eigenlijk alleen vanuit de show's en dat is toch best wel van een behoorlijke afstand.
Giron.

kingmokum

Banned
Dit is een totaal andere discussie dan de discussies die wij hier niet meer willen hebben.

Er zitten anders aardige shells gemonteerd op sommige girandolas. Door pyro-hobby word getoond waarom we het hier op dit forum niet moeten hebben over prof vuurwerk in welke context dan ook, shows daargelaten.

Gr

king.

Tony

Administrator
Medewerker
Er zitten anders aardige shells gemonteerd op sommige girandolas. Door pyro-hobby word getoond waarom we het hier op dit forum niet moeten hebben over prof vuurwerk in welke context dan ook, shows daargelaten.

Gr

king.

Wij vinden dit toelaatbaar!
Lekker discussiëren over mooie girandolas.

Nogmaals, de manier waarop wij over deze spullen praten is een totaal andere manier van hoe jij dat zou willen. Hetzelfde over professionele shows. Daar komen ook shells in voor. Moeten we die discussie dan ook maar verbieden ? Nope, dit is een discussie die gewoon gevoerd kan worden.

Bovenaan