Herman de Haan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wow, erg lekkere kortingen zeg! Mooie aanbiedingen! Voor de mensen in de omgeving idiaal!

Booomy

Registered User
Dat zijn inderdaad hele mooie kortingen zeg. Een SS voor 12,- een Panter voor 20,- een Sniper voor 26,- en ook de nieuwe producten voor een mooie prijs. Ga is even kijken of ik hier mijn slag kan slaan :)

Net even gekeken maar is toch iets te ver rijden. Hhmm wel zonde. Als ik daar in de buurt woon zou ik het wel weten :smiling:

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Let op: prijzen zijn exl. btw! kortingen op de artikelen berekend!

Even dit zinnetje eruit gehaald, reken je dus niet rijk op de prijzen die in de post staan, hier moet je nog 19% bij optellen.
Zijn ze nog steeds heel scherp, maar het is jammer dat er met prijzen excl btw word geadverteerd, nu geeft het een enigsinds scheef beeld.

Tony

Administrator
Medewerker
Even dit zinnetje eruit gehaald, reken je dus niet rijk op de prijzen die in de post staan, hier moet je nog 19% bij optellen.
Zijn ze nog steeds heel scherp, maar het is jammer dat er met prijzen excl btw word geadverteerd, nu geeft het een enigsinds scheef beeld.

Het geeft inderdaad een vertekend beeld.
Wij hebben dat in de oude shop ook een tijdje zo gehad en dat werkt gewoon niet. 19% kan heel veel geld zijn op de wat hogere bedragen. En omdat we als consument helemaal niks met de BTW te maken hebben is het ook beter als je dit niet op deze manier laat zien.

Herman de Haan

Registered User
Beste Toon,

Onze website hanteert enkel exclusief btw in de productpagina's. Bij het afrekenen wordt hier uiteraard wel BTW bij geteld. De prijzen die ik hier in dit topic gezet heb is al incl. btw om een indicatie te geven over de prijs die je daadwerkelijk voor een product betaald.

Hiermee hopende voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Herman de Haan

bluebear

Registered User
Beste Toon,

Onze website hanteert enkel exclusief btw in de productpagina's. Bij het afrekenen wordt hier uiteraard wel BTW bij geteld. De prijzen die ik hier in dit topic gezet heb is al incl. btw om een indicatie te geven over de prijs die je daadwerkelijk voor een product betaald.

Herman de Haan
toenet kwam ik dit tegen : (Bij bestellingen onder € 250,00 wordt € 7,50 aan verzendkosten in rekening gebracht).
is niet van toepassing op een vuurwerk bestelling neem ik aan?
mvg

Tony

Administrator
Medewerker
Beste Toon,

Herman de Haan

Dus uiteindelijk komen mensen er bij het afrekenen pas achter wat de daadwerkelijke prijs is.
Dit moet je echt anders gaan doen want heel veel mensen zullen bij het afrekenen afhaken. De consument heeft niks met btw te maken dus die moet je eigenlijk ook niet laten zien.

Herman de Haan

Registered User
Dus uiteindelijk komen mensen er bij het afrekenen pas achter wat de daadwerkelijke prijs is.
Dit moet je echt anders gaan doen want heel veel mensen zullen bij het afrekenen afhaken. De consument heeft niks met btw te maken dus die moet je eigenlijk ook niet laten zien.

Beste Toon,

Deze website kan geen incl. btw direct hanteren. Deze website is ook een tijdelijke voorziening voor de liefhebbers omdat onze orginele vuurwerkwebsite nog niet gebruikt kan worden. De prijzen inclusief worden nu in de omschrijving gezet.

Geen verzendkosten uiteraard bluebear.

Herman de haan

Laatst bewerkt:

dmenrapstar

Registered User
Zal hierzelf even op inhaken. Ben vandaag namelijk niet op de zaak geweest. De stage loper heeft al het 1 en ander verwoord. Er wordt onder de 250 verzendkosten gerekend waar we nog mee bezig zijn dat hiervoor uit te schakelen. Die 7,50 zullen wij terug storten. Ik zal zorgen dat het zo snel mogelijk veranderd.

Herman de Haan

Registered User
Beste liefhebber,

Omdat onze huidige website niet volledig voldoet aan de wensen van jullie en jullie het niet handig vinden te werken met de prijzen die wij op onze website hebben staan moeten wij weer terug gaan uitwijken naar het bestelformulier: Klik hier!.

Je kunt het formulier gebruiken en toesturen naar janwillem@hermandehaan.nl
Vragen over prijzen en hele kartonnen over vuurwerk kun je ook via dit mail adres terecht!

Tony

Administrator
Medewerker
Beste liefhebber,

Omdat onze huidige website niet volledig voldoet aan de wensen van jullie en jullie het niet handig vinden te werken met de prijzen die wij op onze website hebben staan moeten wij weer terug gaan uitwijken naar het bestelformulier: Klik hier!.

Je kunt het formulier gebruiken en toesturen naar janwillem@hermandehaan.nl
Vragen over prijzen en hele kartonnen over vuurwerk kun je ook via dit mail adres terecht!

Er zijn tientallen webshops kant en klaar te koop tegenwoordig.
Voor een 100 a 200 euro ben je al klaar en kan je gaan starten. Mr. JanWillem van wendel kan heel goed websites en onderdelen kopiëren dus dit zou een appeltje eitje moeten zijn.

dmenrapstar

Registered User
Er zijn tientallen webshops kant en klaar te koop tegenwoordig.
Voor een 100 a 200 euro ben je al klaar en kan je gaan starten. Mr. JanWillem van wendel kan heel goed websites en onderdelen kopiëren dus dit zou een appeltje eitje moeten zijn.

Wij investeren liever direct in een goede webshop die in November klaar is. Daarom is dit ook niet meer dan een noodoplossing.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik vind het een leuk assortiment geworden, Broekhoff, Royal fireworks en Wolff Dynasty. Goed uitgezocht. De kortingsactie van 30% is natuurlijk ook super voor de vuurwerkliefhebbers.

Zoals Toon al aangeeft kosten de webshops niet zo heel veel geld meer. Vorig jaar maakten jullie gebruik van vuurwerkexpert, die vult jullie deel zeker niet aan met Wolff en RF producten?

Het kopieren van een bestaande webshop zou ook niet zoon probleem moeten zijn volgens mij. Toch?
Webshops en systeempjes waar ik mee gewerkt heb tot nu toe zijn vuurwerkPOS het systeem van GBV/WECO (Naam kwijt) en VMSII. Van VMS weet ik dat dit zelfs met een voorraad kan werken die de internet bestellingen meteen wegzet.

Maar dat zijn wel beschermde systemen. Kopieren staat de doodstraf op.

Vergeet niet met het doen van kortingsacties met liefhebbers dat het tot in de puntjes geregeld moet zijn, anders komen er veel vragen en daarna misschien zelfs wel een storm op internet...

dmenrapstar

Registered User
Ik vind het een leuk assortiment geworden, Broekhoff, Royal fireworks en Wolff Dynasty. Goed uitgezocht. De kortingsactie van 30% is natuurlijk ook super voor de vuurwerkliefhebbers.

Zoals Toon al aangeeft kosten de webshops niet zo heel veel geld meer. Vorig jaar maakten jullie gebruik van vuurwerkexpert, die vult jullie deel zeker niet aan met Wolff en RF producten?

Het kopieren van een bestaande webshop zou ook niet zoon probleem moeten zijn volgens mij. Toch?
Webshops en systeempjes waar ik mee gewerkt heb tot nu toe zijn vuurwerkPOS het systeem van GBV/WECO (Naam kwijt) en VMSII. Van VMS weet ik dat dit zelfs met een voorraad kan werken die de internet bestellingen meteen wegzet.

Maar dat zijn wel beschermde systemen. Kopieren staat de doodstraf op.

Vergeet niet met het doen van kortingsacties met liefhebbers dat het tot in de puntjes geregeld moet zijn, anders komen er veel vragen en daarna misschien zelfs wel een storm op internet...

het wachten is inderdaad op de vuurwerk expert webshop. Deze wordt aangepast waardoor het nu niet mogelijk is om daar al gebruik van te maken. Wij mogen wel wolff en rf op deze webshop plaatsen. Ik ga zeker geen webshop kopieren, daar ben ik niet aan.

Wat de actie betreft is geen probleem. Wij hebben een aanpak voor een goede doorstroom, en voorraadsysteem. Het probleem is de website, daar heeft Toon ook zeker gelijk in.

Laatst bewerkt:

dmenrapstar

Registered User
Hier is hij dan, het complete royal assortiment met maarliefst 40% op alle losse artikelen;

Download prijslijst!

Deze actie is geldig tot en met 1 september 2012. Daarna zal het assortiment terug gebracht worden tot enkele items en zullen wij ons totale freakassortiment van al onze leveranciers met jullie delen.

Wil je een voorbestelling plaatsen? stuur dan je gegevens + bestelling naar janwillem@hermandehaan.nl | Ook voor kartonprijzen kun je via dit email adres een prijs opvraag doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan