[Herlat] X-Man

Son-T

Registered User
X-Man in het kort
  • Importeur: Original
  • Artikel nummer:L 117
  • Categorie:Batterijen
  • Lijn:Herlat
  • Adviesverkoopprijs: 15 €
  • Netto Kruitgewicht: gram
  • Aantal schoten : 18
  • Effect: Tail to Crackling Silver Crossettes
  • Afmetingen: Ø 160x150 mm
  • Opmerking:Kleine, goedkope batterijen van Herlat maar maximaal gevuld. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

L_117-A640.jpg

Laatst bewerkt:

eejaj

Registered User
Re: X-Man

Vorig jaar kreeg ik deze pot kado van Original, was ook de eerste keer dat we in aanraking kwamen met herlat. Deze pot is echt heel erg mooi.

Eerst salvo's zijn chrysanthum en daarna gaat ie over naar een ander effect vertraagde tail (zeer breed) en in de lucht schiet de tail 4 kanten op, rechts/links/boven/onder. Dit jaar wil ik er zeker meer dan 1 :)

Crazyfireworks

Registered User

Vorig jaar kreeg ik deze pot kado van Original, was ook de eerste keer dat we in aanraking kwamen met herlat. Deze pot is echt heel erg mooi.

Eerst salvo's zijn chrysanthum en daarna gaat ie over naar een ander effect vertraagde tail (zeer breed) en in de lucht schiet de tail 4 kanten op, rechts/links/boven/onder. Dit jaar wil ik er zeker meer dan 1 :)

iemand filmpje ?

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Dat word ook wel "Crossettes" genoemd.

Bovenaan