2 augustus 2007 #1 S Son-T Registered User Top fighters in het kort Importeur: Original Artikel nummer: L 204 Categorieijlen Lijn:Herlat Adviesverkoopprijs: 35,- € Netto Kruitgewicht:25 & 50 gram per stuk Aantal schoten : 9 pijlen Effecten:A-Blue Peony with Yellow Coconut Pistil B-Green Peony with Green Coconut Pistil C-Blue Peony with Red Coconut Pistil D-Red/Green/Blue Coconut E-Blue Peony with Silver Coconut Pistil F-Red Crackling Peony G-Green Peony with Yellow Coconut Pistil H-Blue Peony with Red Coconut Pistil I-Golden Willow C-Green Wave Afmetingen:
Top fighters in het kort Importeur: Original Artikel nummer: L 204 Categorieijlen Lijn:Herlat Adviesverkoopprijs: 35,- € Netto Kruitgewicht:25 & 50 gram per stuk Aantal schoten : 9 pijlen Effecten:A-Blue Peony with Yellow Coconut Pistil B-Green Peony with Green Coconut Pistil C-Blue Peony with Red Coconut Pistil D-Red/Green/Blue Coconut E-Blue Peony with Silver Coconut Pistil F-Red Crackling Peony G-Green Peony with Yellow Coconut Pistil H-Blue Peony with Red Coconut Pistil I-Golden Willow C-Green Wave Afmetingen:
11 december 2007 #2 S sisser Registered User Re: Top fighters Een filmpje met enkele van de pijlen uit dit pakket. http://blip.tv/file/406402/
18 december 2007 #3 P pyro masterawi Registered User Re: Top fighters Wat zijn dit toch weer mooie pijlen!
19 december 2007 #4 KruitFreak Registered User Re: Top fighters Zo te zien zijn dat mooie pijlen. Aan het pakket te zien 5 pijlen van 50 gram en 4 pijlen van 25 gram. Nette prijs voor dit pakket.
Re: Top fighters Zo te zien zijn dat mooie pijlen. Aan het pakket te zien 5 pijlen van 50 gram en 4 pijlen van 25 gram. Nette prijs voor dit pakket.
19 december 2007 #5 B bridge Zilveren Member Re: Top fighters Bij Zena zelf hebben ze mij verteld dat de kogelpijlen van Thor, welke pakketten vergelijkbaar zijn, beter zijn.
Re: Top fighters Bij Zena zelf hebben ze mij verteld dat de kogelpijlen van Thor, welke pakketten vergelijkbaar zijn, beter zijn.
20 december 2007 #6 M maxxie Registered User Re: Top fighters Ik denk dat je het Venus pijlenpakket van Thor bedoeld. Maar er zijn veel betere pijlen bij Zena!
Re: Top fighters Ik denk dat je het Venus pijlenpakket van Thor bedoeld. Maar er zijn veel betere pijlen bij Zena!