Hercules

FPM ProductBOT

Registered User
IS2123_Original_Thor_Hercules_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Hercules[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]IS2123[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 27,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]460 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]8/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]20[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Red tail to white strobe.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Dim

Product Beheer
Medewerker
Het is echt de juiste prijs. Een cake die echt leuk opviel op de demo vanavond!

Tony

Administrator
Medewerker
Het was inderdaad een foutje. Zowel op de schietlijst van gisteren als op de prijslijst die wij eerder al mochten ontvangen stond de prijs van €13,50. Net een bericht van Original ontvangen dat de cake €27,50 kost!

gizmo75

Registered User
Hierbij mijn filmpje van de Hercules, uit de losse hand gefilmd tijdens de ZENA Original Demo afgelopen avond in Laakdal (België):

bridge

Bronzen Member
Het was inderdaad een foutje. Zowel op de schietlijst van gisteren als op de prijslijst die wij eerder al mochten ontvangen stond de prijs van €13,50. Net een bericht van Original ontvangen dat de cake €27,50 kost!

Ik vind t nog steeds een nette prijs voor een prima pot!

bridge

Bronzen Member
Het is een blinkereffect. Daar kun je beter niet teveel burstcharge in doen, want dan blaast ie het effect weg, althans wordt het er niet beter op.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik ben wel benieuwd wie er gaat winnen.
Deze pot of de Oase van lesli.... Iemand die ze beide heeft/gaat kopen en gaat filmen?

Bovenaan