• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

hemelvaart

jawe

Registered User
hallo er zou op 20mei na afloop van concours hippque in ede bij hoekelem een vuurwerk worden afgeschoten maar heb geen informatie over gevonden dus weet iemand iets die er meer over kan vertellen b.v.d.

ik ben een beetje laat met me bericht maar toch er is vandaag (hemelvaartsdag) in ede op een voetbalveld (een kennis van me moet het vuurwerk controleren en ik ga mee hij zij ja het is op een voetbalveld) word om half 11 geschoten meer weet ik niet.

Ik hoorde dat er dit jaar in hoek van holland ook weer geschoten ging worden. Maar heb hier niets over kunnen vinden op internet tot nu toe. Iemand anders meer info.?

Het vuurwerk in ede heb ik gisteren gefilmd het filmpje zullen jullie binnekort kunnen vinden in het video beelden forum.

Back
Bovenaan