Help is gewenst een klein beetje !! :D

white thunder

Registered User
Ik ben er nog steeds niet uit :( het is zo moeilijk omdat ik ook savonds nog wat wil en overdag maar savonds om 00.00 moeten het alleen mega bakken zijn en daarmee gaat me budget zo snel haha

Je kan toch best leuke potjes van rond de 10euro of iets minder,hebbie ook leuke potjes voor een euro of 7/9.En wat grotere bakken voor 00.00,en misschien wat doorlonten,lijk het ook veel imposanter door :hehe!:,dus potten voor 15/20 euro en dan 2,en dat 5x,en je hebt een leuk schouwspel :).En dan als finale 3/5/7 knalcakes,dan kan je niet meer stuk,en dat doe je 2x ofzo,dus 2 projectjes of die ook aan elkaar :hehe!:.En blijf vooral rustig ademhalen,of laat t even 1dag of 2 rusten,en maak de keus,hoe duur wil je je potten hebben,en wil je combi knal/sier of fluit/knal of fluit/sier/knal,eerst de basis.

Laatst bewerkt:

deamonchild

Registered User
850 euro
39979810150437620496372.jpg

dit had ik vorig jaar voor savonds.

Toen had ik de Straatbaas per 2 verbonden de heavy3 per 3 en de ronde potjes beetje door elkaar gedaan. Dus wanted, wild wild west en Eldorado met ze 3en bij elkaar.

Dit was met een budget van 300 euro.

Dit jaar heb ik veel meer te besteden maar ik wil toch stiekem ook wel VEEL ipv 10 grote bakken en weer naar binnen.

dus potjes zoals : Sensation of Joy en de Heavy 3 en 5 van Woff dat vind ik leuk om veel van te hebben en dan in een kartonnen doos door te lonten.

en dan als afsluiter die : Event gold box 10x fuego erachteraan en dan 8x secret salute als afsluiter.

zoiets.

white thunder

Registered User
Dat zal een showtje geweest zijn :hehe!:.Dan zou ik,2x the legacy nemen,en 2x alcatraz,mooie nieuwe potten voor 00.00.Dan uiteraard wat knalbakken als finale,en wat voorspel ook uit de heavy lijn,je hebt nog even de tijd om te beslissen.Ik hoop dat je dr wat mee kan,succes verder

white thunder

Registered User
Ik zelf zou de finale,dan beetje opbouwen zoiets van 2/3/4,en dan als slagroom :hehe!:,1 van die duurdere prof.consumentenblokken,dat is dan WoW!Na de finale 2a4 sec. wachten en dan dat blok :happy:

Laatst bewerkt:

king of thunder

Registered User
Die Heavy 3 van Dynasty is zeker waar voor je geld, maar heeft iemand ervaring met de Blue Sky Action en met de Super 8-16 ???
Zat er aan te denken om de Super 8-16 door te lonten en de Heavy 3 met twee Blue Sky Action en twee Green Sky Action. Shanghai rol erachteraan en dan vond ik het wel mooi genoeg !

Bovenaan