Helmond

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
27 Januari 2014 vuurwerk te Helmond

vuurwerkshow Chinees Nieuwjaar
In de Kasteeltuin vindt een vuurwerk en laser-lichtshow plaats.\

webinfo : klik hier

( helaas niet meer info dan dit )

NJPB_

Registered User
Re: Helmond 27-01-2014

De show wordt geschoten tussen 19:45 en 20:15, gezien voorgaande shows op deze locatie wordt er waarschijnlijk consumentenvuurwerk geschoten.

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Helmond 27-01-2014

Chinees Nieuwjaarviering in Helmond

De Nieuwjaarsviering komt voort uit de zusterrelatie die Brabant met de Chinese provincie Jiangsu heeft. "Sinds enkele jaren wordt die vriendschapsband onderstreept met de viering van het Chinees nieuwjaar", zegt een woordvoerder van de gemeente. "Deze rouleert over de steden. Helmond is voor het eerst aan de beurt."

Vuurwerkshow in kasteeltuin
Deze feestelijk dag wordt spectaculair afgesloten in de kasteeltuin met een prachtige vuurwerkshow op muziek ondersteund met laser, vuurelementen en speciale lichteffecten. De show is voor iedereen toegankelijk en duurt ongeveer 13 minuten. De show start tussen 19.45 uur en 20.15 uur.

Verkeersomleiding

De Wiel zal voor deze activiteit kort worden afgesloten van 19.30 uur tot 20.30 uur voor al het gemotoriseerd verkeer ter hoogte van Restaurant Eetkamer 22 tot aan De Kegelbaan. Deze wegafzettingen zullen door verkeersregelaars, gedurende de afzettingsperiode bemand worden. Indien omwonende tijdens deze periode met hun auto bij hun woning willen komen kan dit via de verkeersregelaar geregeld worden.

maandag 27 januari 2014
start tussen 19:45 uur en 20:15 uur Kasteeltuin

http://helmond.allesvan.nl/nieuws/detail/id/212247/Chinees-Nieuwjaarviering-in-Helmond

3xh-fpm

Registered User
De slechtste kortste show die ik ooit gezien heb.
Heb wel geteld 5 salvo's gezien met in ieder salvo 5potjes.
Was de moeite niet waard.
Doet gewoon afbreuk aan de chinese traditie.

pretsigaret

Registered User
Zeer slecht ja t vuurwerk duurde 3 min.. en die laser show sloeg al helemaal nergens op.. sta je dan een.half uur voor in de regen..

Verstuurd vanaf mijn LG-E610 met Tapatalk

RedBaron

Registered User

wat was hier nou slecht aan dan? ik zie dit liever dan een suffe rol die ze afsteken.. Hier is tenminste wat meer moeite ingestoken. Helmond maakt er tenminste nog een evenementje van.

baassie123

Registered User
Niet met 3xh eens.

Liever dit inderdaad dan 10 minuten lang en voor een zielige cakes. Ik vond het kwalitatief best goed vuurwerk!
Helaas stonden wij er ook een halfuur en net wanneer de show begon kwam er regen. Gelukkig had de lens er niet teveel van gevangen.
Hier mijn film, enjoy!

Laatst bewerkt:

pyrogrammer

Registered User
Tnx voor het delen van mijn film 5pyroman5.
We hebben erg goed commentaar gekregen en ben het eens dat dit meer heeft dat rotzooi makende rollen. Als je de show goed gezien hebt hoorde je wel dat het publiek enthousiast was over alles.

smilli

FPM Filmer

Ik vind je daar wel een punt hebben over de traditie, op de tempel achtige constructie na op de achtergrond doet dit me weinig aan chinees nieuwjaar denken.

Bovenaan