Hellendoorn

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 24 juli 2013
Plaats: Hellendoorn
Provincie: Overijssel
Wie:
Kaliber:
Tijd: 21.45
Waarom: Heksendoorn
Extra Info: http://www.avonturenpark.nl/nl/pretpark/park/evenementen.html

24 juli, 31 juli en 7 augustus 2013 = Zinderende Zomeravonden tot 22.00 uur

Op 24 juli, 31 juli en 7 augustus 2013 kun je extra lang genieten van Avonturenpark Hellendoorn! Het park is dan geopend tot 22.00 uur. De attracties sluiten om 21:30 en de avonden worden afgesloten met een spectaculaire vuurwerkshow om 21:45 uur.

ThunderBall

Registered User
Wij zijn gisteren in Hellendoorn geweest (31-07-13), het was een leuke dag met goed weer en we hadden specifiek deze dag uitgekozen vanwege het vuurwerk, we wisten niet wat we konden verwachten.

Als gratis extra was het natuurlijk leuk en lekker kruitdampen snuiven in de zomer :hehe!:, als freak vond ik het wel teleurstellend, het was in totaal een karton of 10, het viel 1x stil en in mijn ogen begon de finale te vroeg waardoor het wat suf eindigde, verder heb ik nog bij de opbouw geprobeerd te komen voor foto's maar dit ging niet, dus verdere info heb ik niet.

Ik heb met mijn BB de hele show gefilmd en helaas is de kwaliteit niet geweldig maar je kan er wel een goede indruk van krijgen mocht je 7 augustus nog willen gaan.

Als je zo ie zo al naar het park wil gaan is het de moeite waard, wil je voor het vuurwerk gaan vind ik het niet de moeite waard.

Hier onder het filmpje,

smilli

FPM Filmer
Beetje vroeg geschoten maar goed, leuk als afsluiting van een dagje maar verder ziet het er niet indrukwekkend uit.
Bedankt voor het delen.

myrmidon

Registered User
Als kers op de taart een dagje pretpark afsluiten met een vuurwerkje, niet spectaculair, maar zeker leuk.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Bovenaan