hell razor lawinepijl

remio

Registered User
hier weer een nieuwe in NL. de hell razor. iemand ervaring ermee?? denk zelf dat ze uit engeland komen.

gegroet remio

gantpoplin

Registered User
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik zo kijk zijn ze aardig dik(!) Lijken beetje op de dikte van de Thunderking Lawinepijl alleen dan iets langer. Is deze pijl op de zwarte markt in Nederland gekomen of gewoon met KVK bij Alpeco te halen?

remio

Registered User
zwarte markt om maar zo te zeggen. ben nu druk dus geen tijd gehad om te testen, morgen als ik tijd heb wel en laat ik t weten!

gr

remio

Registered User
getest, hele goeie dreun moet ik zeggen! vind m net zo hard als de zink alleen iets minder druk maar dat kan mijn pret niet drukken!

gegroet

maximalistixx

Registered User
remio zei:
getest, hele goeie dreun moet ik zeggen! vind m net zo hard als de zink alleen iets minder druk maar dat kan mijn pret niet drukken!

gegroet

getest, de knal was hard, alleen ik mistte er wat aan, ik had altijd blitz knall pijlen, maar deze vind ik toch minder

blauwvogel

Registered User
Deze pijlen zijn van Amerikaanse makelaardij ,2 pijlen getest en de uitkomst een mega klap,
Dus ze komen uit de USA en om alles samen te vatten.Het is geen rotzooi.
Ik vond de knal geweldig.
En je weet het je bent een rund als je met vuurwerk stunt........have fun

groetjes Blauwvogel

Laatst bewerkt:

sbgroep8

Registered User
Ik heb er wel ervaring mee, ik heb ze zelf namelijk ook!!
Knallen wel goed, heb er een geprobeerd!!!!

[adminbreak] Nu weer ontopic, of deze pijl wel hard of niet hard knalt, doet er niet toe, dat is ieder zijn/haar eigen mening [/adminbreak]

Laatst bewerkt door een moderator:

Schuim

Moderator
Medewerker
Lees het toppic door en oordeel zelf.
Natuurlijk gaan ze harder (con)

Schuim

Moderator
Medewerker
Je bepaald zelf welke prijs je voor een bepaald product over hebt.
Vind je 70 euro veel, dan vind je dat, vind je het weinig, moet je ze er voor kopen.
Ik zou het doen als ik jou was.

vwtune

Registered User
Vind dit ook een beetje een raar antwoord.
Ook al heb ik miljoenen te besteden, dat neemt dan niet weg dat 70 euro duur of niet is voor die pijlen.
Snap niet waarom er niet gewoon normaal gereageerd kan worden met een normaal antwoord zoals: dat is zeker niet duur, of, dat is veels te duur.
Dan kan ik een overweging maken om het te doen of niet.
Ook al heb ik veel te besteden.
Van mensen afzetten hou ik niet dus vandaar mijn vraag.

Het valt me op dat jullie meer tijd besteden aan mensen af te kraken dan gewoon antwoord te geven op de vragen die gesteld worden.

Iig bedankt, ik weet al genoeg.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Het valt me op dat jullie meer tijd besteden aan mensen af te kraken dan gewoon antwoord te geven op de vragen die gesteld worden.

Afkraken, als je op een forum gaat vragen of een bepaalde prijs voor lawinepijlen oke is?
Kijk eens rond in de knal/lawine pijlen topics, staan prijzen zat.
Weet je gelijk of je te veel betaald hebt of niet.

Sorry hoor, dat ik je afkraak.

remio

Registered User
denk dat niemand (gelukkig) zo gek is geweest om dat te gaan wegen. en op de pijl of verpakking staat het niet.

ik vind dat nooit zo boeiende info eigenlijk, als zon pijl maar knalt als een gek dan maakt het mij niet uit of er 10 of 25 gr inzit. heeft toch meer met de opbouw te maken(bigg)

djara

Registered User
sommige mensen kunnnen hun conclusies daaruit nemen als ze die pijl nog nooit gehoord hebben. je kunt wel zeggen ja oerent hard maar dat is bij iedereen anders.
dus ik vind de knal sas wel belangrijk....maar ieder voor zich.

Jo440

Registered User
Deze zijn nergens legaal in de winkels te koop.
Op dit forum accepteren wij ook een vraag naar handel.
.

Sinds wanneer? (laugh)
Misschien moet je die zin even aanpassen voor het geval mensen die zin iets te letterlijk gaan nemen (tong)

Oke,terug naar het onderwerp.

Bovenaan