Helios (Bocholt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
waarschijnlijk mis ik wat, maar sinds wanneer vallen sites, waar alleen over vuurwerk gepraat wordt en verder niet gehandeld wordt of wat dan ook, onder een 'criminele organisatie'.

Die vallen daar niet onder. Daar is echt wel meer voor nodig. Een hoop (Zwart)geld verdienen bijvoorbeeld. Maar dat bedoelde ik ook in me vorige post. Hij heeft geen poot om op te staan. We geven gewoon informatie, over het ene bedrijf positieve en over het andere bedrijf negatieve maar dit kan ook allemaal zo omgedraaid worden. We hebben een mening en die mag je uiten in Nederland. Hetzelfde is bij de show reviews. Maar ik maak me er niet druk om. Dan maar geen Helios en nogmaals zoveel was er niet te melden.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
En dat er alleen negatieve reacties komen van freaks, over zijn bedrijf....
Dat heeft ie toch echt aan zich zelf te danken.....:idea:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Eigenaar van Helios heb ik lang geleden nog wel eens op fpm gezien.
ik stuurde hem nog een bericht over herrie en lawaai.....:idea:

Toen was het wel ff een Hans Anders. hahah

Groetjes

Arjan

Registered User
Voor de goede orde, ik wil verder geen kwaad over Helios hier neerzetten.. Vorig jaar heb ik namelijk op een net verzoek van Helios de topics e.d. op AVP weggehaald omdat hij bezig was met een come-back naar eigen zeggen en daarbij even geen onduidelijkheden kon gebruiken. Ik heb daarover gediscusseerd met hem tijdens een persoonlijk gesprek. Ik begreep best wel de gang van zaken en haalde de dingen die er stonden toen ook netjes weg volgens afspraak. Na 7 maanden gesloten te zijn geweest en nooit meer wat te hebben vernomen van Hans startte we weer met AVP vanaf 1 september zoals altijd en daarbij ook gewoon weer de Helios topics want waarom zouden we daar nu niets over mogen zeggen of berichten?

Het stond er nog geen paar weken en de mails met allerlei verwijten en meldingen van leugens vanaf de forums en domme leden en weet ik het vlogen me alweer om de oren en nu was ik het wel ff zat. Ik heb de mails nog, maar ik bespaar jullie echt de details want als ik dat hier neerzet hebben we de poppen aan het dansen en dat is niet mijn bedoeling.. Maar dat een volwassen man bepaalde dingen zo mailt is wel schandalig zeg ik daarbij...

Ik was het gediscusseer met de eigenaar zo zat dat ik het wel mooi vond zo en dan hoeft het ook niet meer. Veel was er overigens toch niet te melden want wat ik las waren alleen maar berichten over gesloten deur en dat soort zaken dus zo boeie was het ook weer niet. Wel jammer, want ik begreep dat het daar vroeger beter vertoeven was.. Dus dat is hoe het gegaan is.. verder weet ik helemaal niets meer van wat daar speelt...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan