Heeft het nog zin om vuurwerk in BE te halen?

Lijkt me persoonlijk dat P1 binnen Nederland nog steeds niet legaal is of gaat worden voor consumenten. Maar het fijne weet ik er dan weer niet van. Als dit soort matten legaal worden in Nederland kunnen we dat alleen maar toejuichen. Dat wel.
 
Dat leek mij ook niet, maar door sommigen wordt nogal stellig beweerd van wel.
Ik denk dat je gewoon een probleem hebt als de politie je er mee pakt.
 
Back
Bovenaan