Hebben we er een beetje zin in 2012-2013

tjbb

Banned
het word al weer vroeg donker.
de ruiten van de autos weer krabben.
en de olibollen lucht komt je weer tegemoet.
en je hoort hier en daar al weer beste knallen.

ik krijg al weer echt zin in oud en nieuw.
jullie dan?
en hoe leven jullie er naar toe

GMP82

Zilveren Member
Re: hebben we er een beetje zin in 2012-2013

ik krijg er vooral hoofdpijn van.... mn wensen en budget zijn het nog nooit met elkaar eens geweest, maar dit jaar spant de kroon.

Mystifying Sage

Registered User

ik krijg er vooral hoofdpijn van.... mn wensen en budget zijn het nog nooit met elkaar eens geweest, maar dit jaar spant de kroon.

Hier hetzelfde probleem.... Nog nooit zoveel moeite gehad om een lijst samen te stellen. En om over het budget maar niet te spreken..... Pffff ben er nu al ruim boven....

Fearwind

Registered User

Heel veel zin in..! Al die nieuwe producten die wel heel erg de moeite en geld waard zijn... Kan niet wachten tot het eerste lont ontstoken is! Geur van kruid, oliebollen en champagne... Laat maar komen!

white thunder

Registered User

Zeker weten dat ik dr zinin hebt :lub:.Wat jezelf ook al typt,weer lange donkere koude avonden,kaarsen aan,lekker de vw forums afstruinen.Warme choco dr bij. en de filmpjes bekijken van de producten, en reacties lezen.En dan je eigen collectie bij elkaar zoeken,wat je graag wilt,en zo voordelig mogelijk :hehe!:!Laat 31 december maar komen!!!!:happy:

Vuurwerk023

Registered User

Kan niet wachten tot de 31ste gebakkraam is er ook weer :lub: laat maar komen nu!

smilli

FPM Filmer

Ja de spanning zit er hiero al weer flink in, lekker fris buiten, oliebollen!
In het weekend word er al aardig op los geknald door vele in de omgeving wat voor mij persoonlijk 1 van de belangrijkste punten is voor de spanning opbouw naar de 31ste.

kingmokum

Banned

Nog niet echt een oud en nieuw gevoel... ieder jaar lijkt sneller voorbij te gaan.
Het gaat allemaal zo rapido, hoe is dat als je 40 bent? of 50+? gaat alles dan nog tig keer sneller?

GMP82

Zilveren Member

hahaha klopt heb ik ook last van
en zo te zien nog meer van ons

combinatie van teveel nieuwe keus (mooie producten) en een niet mee-groeiend budget :p
ik wil de max toch echt op 600€ gaan houden dit jaar.....

GMP82

Zilveren Member

Doe mij maar een warme appelbeignet! en geefmepoeier, uiteraard ;-)

tjbb

Banned

ze hebben er hier wel zin in heb het gevoel
dikke potten de lucht in
harde klapers aan alle kanten heerlijk

Koetje

Registered User

Nog niet echt een oud en nieuw gevoel... ieder jaar lijkt sneller voorbij te gaan.
Het gaat allemaal zo rapido, hoe is dat als je 40 bent? of 50+? gaat alles dan nog tig keer sneller?

JA. De jaren gaan alleen maar sneller naarmate je ouder wordt. Heeft er mee te maken dat veel dagen hetzelfde zijn qua werk, gezin etc. Als je jonger bent leer je veel meer en zijn veel dingen nog vrij nieuw, daardoor lijkt de tijd langzamer te gaan.

Intopic: Veel zin hier! Alles al besteld dus geen stress meer wat dat betreft. Alleen nog aftellen. Zaterdag komt Sinterklaas alweer en dan gaat het hard hoor!

trimbaard

Registered User

Heb nu al zin ! Heb niets besteld en ga dat ook niet doen. Ik heb daar geen stress over.Onze Rubro dealer heeft altijd genoeg op voorraad tegen hele mooie prijzen. Vorig jaar voor 300 euro bij hem gehaald en 2 grote pijlen paketten en een mooie grote pot gekregen. Vanaf Zaterdag gaat het supersnel met de tijd want dan is de Sint al weer in het land en ben ik met de kids daarmee bezig.

Bovenaan