• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Harmelen 14-04-2007

san quinton

Registered User
Waar - Harmelen (Weiland tegenover de dorpsstraat)
Wie - Wagenvoort Pyrotechnics
Tijd - 22.30 uur
Datum - 14-04-2007 vuurwerkshow
type vuurwerk - Flowerbeds
 
Harmelen.gif
 
Ben hier net geweest. Het was een heel klein showtje, waarbij handmatig consumenten vuurwerk werd geschoten.
Heb veel Breeschoten producten voorbij zien komen.
Vuurwerk kijken vind ik altijd leuk, maar technisch gezien stelde het erg weinig voor.
Er waren bijvoorbeeld in het eerste gedeelte veel stille momenten.
Ook jammer dat ze 20 minuten te vroeg begonnen.
 
Je was me weer voor hier zijn wat foto's

DSC07583_1024x768_.JPG


DSC07571_1024x768_.JPG


DSC07536_1024x768_.JPG


DSC07544_1024x768_.JPG


DSC07528_1024x768_.JPG



Heb ook een film maar of die er op gaat komen dat is nog de vraag ????
Was wel een leuk showtje

Chris
 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd naar het filmpje, kom maar op joh consumentenvuurwerk wordt steeds beter en als je het een beetje goed spreidt dan krijg je een topshow.
 
Ook ik ben even bij Harmelen geweest.
klein consumenten vuurwerkje van van wagenvoort.
Toen we daar aankwamen was het even zoeken naar de schietlokatie.
uiteindelijk toch een mooi plekkie gevonden.
helaas zag ik veel de zelfde produkten voorbij komen.
na de show heb ik de jongens van van wagenvoort even gedag geroepen !!
hier onder wat van mijn foto's.
de rest zijn te vinden in DIT album.

Harmelen14042007.JPG


Harmelen14042007_1_.JPG


Harmelen14042007_13_.JPG


Harmelen14042007_2_.JPG


Harmelen14042007_4_.JPG


Harmelen14042007_6_.JPG


Harmelen14042007_7_.JPG


Harmelen14042007_10_.JPG


Harmelen14042007_12_.JPG
 
Hier een filmpje van Harmelen wat geschoten werd door de firma Wagenvoort op 14-4-2007 :notrust:
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan