Hardix Blokken?

Mitch

Registered User
Kan aan de volgende blokken komen waarschijnlijk van Hardix:

- Polarlight
- moonbow
- starlight
- starattack
- skyattack
- assorti mix

Kent iemand deze of een van deze blokken en een eventuele aanrader hiertussen??

Greetz

KoenL

Registered User
Ik heb geloof ik op vuurwerkcrew.nl gelezen dat de Moonbow van Weco is en 120 schoten heeft. Volgens mij stond er alleen een foto bij, ik ben aan het zoeken!

Edit:
Sorry ik heb het op AVP gelezen!
Topic
Foto's:
33jhbx3.jpg

a9nvh3.jpg

Wel een 120 schots blok dus.

Gr. Koen

Laatst bewerkt:

Pyro-Power

Registered User
Ik heb geloof ik op vuurwerkcrew.nl gelezen dat de Moonbow van Weco is en 120 schoten heeft. Volgens mij stond er alleen een foto bij, ik ben aan het zoeken!

Edit:
Sorry ik heb het op AVP gelezen!
Topic
Foto's:
.............Weggelaten ivm ruimte!
Wel een 120 schots blok dus.

Gr. Koen

De Bestel code van het blok geeft duidelijk weer dat dit om een HVK blokje gaat....

412002 met de "rode" getallen wordt bij de bestel COdes van HARDIX het aantal schoten vermeld vd Cake...

Verders kende ik hem nog niet.

Als je hem hebt zeker filmen want over HARDIX is weinig bekend kwa effecten en zo...

Laatst bewerkt:

Leon2008

Registered User
Na een hoop gepuzzle erachter gekomen dat ik ook 1 van deze blokjes had, de Polar Light!

Erg mooi blokje, een absolute aanrader!

Hierbij een filmpje.

gietjo

Registered User
Ik heb nog wat uit de oude doos.(2006), maar weet alleen niet meer zeker of dit een hardix blok is.
Shaking world 29mm 140 shots

shaking_world_003.jpg

shaking_world_004.jpg

shaking_world_001.jpg

filmpje van mijn blok, die iemand (stiekem) heeft gefilmd.

Laatst bewerkt door een moderator:

mickeyzegtboem

Registered User
Ik heb de foto's even voor je gefixt.
Je had de verkeerde link gebruikt voor de foto's (naar het album i.p.v. naar de foto).
Mocht het de volgende keer weer niet lukken, vraag het gerust een van de mods die online is in de chat of per pm.
Dan kunnen we het zo laten zien welke link je nodig hebt.

Mooi blok trouwens, de time-rain die erin zit vind ik wel heel mooi licht eruit komen

gietjo

Registered User
Het is zeker een mooi blok. Ik had er zelf ook een film van, maar die is helaas met ander film materiaal verloren gegaan. Gelukkig filmde iemand anders dit blok ook, en kan ik hem toch nog af en toe een keer terug zien.

Bovenaan