Hannover 4th September 2010 - Göteborgs FyrverkeriFabrik

elmo

FPM Moderator
A 22-minute pyromusical shot in the Herrenhausen gardens in Hannover. The Swedish entry in the 2010 Hannover Pyromusical Competition.
Music:
1. Franz von Suppé - Leichte Kavallerie (mandatory track)
2. Ennio Morricone – Gabriel’s Oboe
3. Beethoven – 5th Symphony, 1st movement
4. Susan Boyle – I dreamed a dream
5. ABBA – Chiquititia
6. Cher – If I could turn back Time
7. Two Steps from Hell – Protectors of the Earth.

mickeyzegtboem

Registered User
WOW, waar moet je beginnen om opnieuw zo'n geweldige show van commentaar te voorzien?

Timing die bijna onmenselijk is, prachtige materialen (voornamelijk het beeld met de 3 "nieuwe" kleuren azuurblauw, roze, en peach blijft me erg bijstaan) en een prachtige muziekmix....
Eigenlijk is het zo eng perfect dat de je 2 foutjes die erin zitten er heel gemakkelijk uit kan halen.
Dit vind ik nog het knapste, dat iemand een show zo kan schrijven dat het publiek instinctief al weet wat er gaat komen en toch tot de laatste seconde aan de hemel geplakt blijft van verbazing.
Met als gevolg als er dan een verkeerde singleshot of bom inzit, dit direct voor iedereen ook zichtbaar is.

RESPECT opnieuw voor Martin Hildenberg!
Deze man is een freaking pyrotechnic hero!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Red Baron heeft ook een film van deze schitterende show gemaakt, met filmbeelden van de opbouw!:wink:

KoenL

Registered User
Ik ga deze finale steeds vaker kijken, kippenvel! Als je de show nog niet hebt gekeken, het is de moeite waard. Kijk op z´n minst het gedeelte vanaf 22.40 in de film van RedBaron, je zult er geen spijt van krijgen! Gnegne, schitterend

Michel_G

Zilveren Member
Tja, wat zal ik zeggen..... Vorig jaar, na het kijken van deze show op video verliefd er op geworden..... Bijna tot in de perfectie schieten op muziek. Göteborg (en daarmee ook Martin Hildenberg) verheft hiermee de pyromusical tot pure kunst!

Heb na het zien van deze show dan ook echt gebaald dat ik deze gemist had, maar ook direct voorgenomen dat als Göteborg dit jaar weer zou schieten in Hannover, dat ik die show dan absoluut moest zien! En zo zal het geschieden dit jaar!

Tot die tijd is dit nog weer een video, die het wel even weer verdiend om opnieuw onder de aandacht te komen, gewoon omdat hij zo bizar, bijna eng, goed is!

Bovenaan